ضدعفونی شعب «آقای فرش» برای ایمن سازی خریدهای حضوری

فروشگاه آقای فرش برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت مشتریان جهت خرید حضوری، شعب خود را ضدعفونی کرده است.

به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام آقای فرش،  با توجه به تمایل برخی از خریداران فرش به خصوص زوج‌های جوان برای خرید حضوری لوازم خانه، فروشگاه آقای فرش نیز برای اطمینان بخشی مشتریان و ایمنی خریدهای حضوری این مجموعه شعب خود را ضدعفونی کرده و اقدامات لازم برای مقابله با کرونا ویروس را در پیش گرفته است.

در این مجموعه هنگام ورود مشتریان دمای بدن آنها اندازه‌گیری شده و دست‌های آنها ضدعفونی می‌شود. فروشندگان با رعایت فاصله و با وجود تجهیزات مطمئن و ایمن تقاضای مشتریان را کنترل می‌کنند. سطوح در دسترس مراجعان مدام در حال کنترل است تا امکان کمترین انتقال ویروس از طریق آنها وجود نداشته باشد. آسانسورها و درها هم ضدعفونی می‌شود.

در ارائه فاکتور به مشتریان هم نکات بهداشتی رعایت خواهد شد.

آریاک سفر

شایان ذکر است، این دستورات بهداشتی به تمامی زیرمجموعه‌ها و فروشگاه‌های آقای فرش داده شده است.

آقای فرش از مطرح‌ترین برندهای حوزه فرش است که در تأمین و عرضه متمرکز و متنوع فرش‌های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی فعالیت دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی این مجموعه آموزش، یادگیری، توسعه و توانمندسازی کارکنان از طریق مشارکت و کار تیمی، قـابلیت رقابت با برترین فروشگاه‌ها از نظر خدمات مشتری، ارائه کامل ترین خدمات در جهت رضایت مشتریان، یـکپارچگی در پاسخ به انتظارات ذی نفعان، فـرآیند گرایی و همسویی با اهداف سازمان، رعایت حقوق قانونی و اخلاقی هر یک از کارکنان و مشتریان و شـفافیت، صداقت و درستکاری در انجام وظایف است.

مرتبط با : آقای فرش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز