ضدعفونی بانک صادرات برای مقابله با کرونا

لست سکند

بانک صادرات تمامی شعب خود را جهتحفظ سلامت کارمندان این بانک و مراجعین  در برابر ویروس کرونا ضدعفونی کرد.

​به گزارش کاماپرس، بنا براعلام روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران، انتشار خبر فوت شش نفر از کارمندان بانکی به دلیل کرونا، نه تنها باعث ناراحتی فعالان این حوزه شده، بلکه جامعه بانکی را نسبت به آثار منفی این ویروس هوشیارتر کرده است. گرچه تعطیلی کامل بانک‌ها در این شرایط شاید شدنی نباشد و دولتمردان نیز در این شرایط تصمیمی بر آن ندارند، اما رعایت استانداردهای بهداشتی برای کنترل این ویروس تا حد زیادی کمک‌بخش است.

در این راستا بانک صادرات نیز اقدامات مهمی جهت پیشگیری از این ویروس و حفظ سلامت کارمندان در ساختمان‌های شعب این بانک انجام داده و تمامی پرنسل خود را نسبت به رعایت آن مقید کرده است. ازجمله این اقدامات ضدعفونی شعب، استفاده از ماسک و دستکش و استقرار امکانات بهداشتی در آنهاست.

راز آسمان پایتخت

پس از انجام این اقدامات بود که شعب این بانک روز نخست این هفته را آغاز کردند. حجت‌الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات  نیز برای اطمینان از انجام این اقدامات بهداشتی از شعب بانک صادرات دیدن کرد و در جریان چگونگی انجام این اقدامات قرار گرفت. طی  این بازدید با توجه به دستوراتی که ایشان دادند، قرار شد امکانات بهداشتی کافی در شعب این بانک توزیع شود و این اقدامات تداوم داشته باشد.

از جمله مهم‌ترین اقدامات بانک صادرات ایران برای کنترل ویروس کرونا طی روزهای اخیر ارائه خدمات آنلاین، معافیت از خدمت بانوان همکاری که دارای فرزندان خردسال و دبستانی هستند، بدون کسر از حقوق و همچنین همکاران دارای بیماری‌های خاص، هدایت مشتریان برای استفاده از خدمات الکترونیک و افزایش اطلاع‌رسانی است. هدف از این اقدامات همانطور که از سوی این بانک نیز اعلام شده، حفظ سلامت جامعه بانکی و مشتریان آنهاست که بعضا ناگزیر از مراجعه بانک هستند.

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز