صنایع غذایی خوشاب ؛ 7 نکته خواندنی که باید بدانید

خوشاب-کاماپرس

صنایع غذایی خوشاب، اولین کارخانه‌ صنعتی تولید رب و کمپوت در ایران است. خوشاب 30 سال سابقه‌ صادرات دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی خوشاب و سبد متنوع محصولات این برند می‌پردازد؛

* این مجموعه توسط ماشالله بابایی در سال 1339 در شهرستان خوشاب خراسان رضوی بنیانگذاری شد. خوشاب در ابتدای تاسیس در عرصه‌ تولید کمپوت به صورت سنتی فعالیت می‌کرد. از سال 1348 ماشین‌آلات خط تولید رب تهیه شد. از آن زمان تاکنون رب به صورت 100 درصد صنعتی تولید می‌شود.

* طبق مصاحبه حمید بابایی، مدیرعامل فعلی خوشاب با روزنامه خراسان، در سال 1367 در زمان جنگ ماشین‌آلات جدیدتری از کشور ایتالیا خریداری شد. اولین دستگاه استیپک کشور که مخصوص صادرات است، در کارخانه خوشاب راه‌اندازی شد. در تولید محصولات، از موادافزودنی استفاده نمی‌شود.

آریاک سفر

* خوشاب در 16 شهر ایران دارای نمایندگی است. این صنایع در زمان بهره‌برداری به طور مستقیم برای 400 نفر، و به طور کلی برای 60 هزار نفر کارآفرینی کرده است. محصولات خوشاب به طور مستقیم به بحرین، کویت، عمارات، عمان، عراق و افغانستان، و به طور غیرمستقیم توسط تجار و بازرگانان به سایر کشورهای جهان صادر می‌شود.

* خوشاب با صنعتی کردن تمام قسمت‌های کارخانه، تعداد محصولات تولیدی خود را به 59 عدد رسانده است. مربا، انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی خیارشور، تن‌ماهی، سبزیجات مخلوط، ذرت شیرین، بادمجان، نخود سبز، لوبیا چیتی با قارچ و لوبیا چیتی با سس گوجه، از سایر محصولات خوشاب هستند.

خوشاب-کاماپرس

* این مجموعه غذایی انواع کمپوت زردآلو، هلو، گلابی، سیب، انجیر، گیلاس و آلبالو تولید می‌کند. رب‌های خوشاب در انواع سنتی و اسپتیک و در بسته‌بندی‌های متنوع شیشه‌ای، قوطی و پاکتی عرضه می‌شوند. خوشاب اولین برندی است که رب را با انجام عملیات تغلیظ تولید کرد. مرباهای خوشاب در طعم‎های مختلف بالنگ، هویج، توت‌فرنگی، آلبالو، انجیر و گل رز تهیه‌ می‌شوند.

* از افتخارات خوشاب می‌توان به تندیس طعم و مزه برتر دانشگاه شهید بهشتی، تندیس برند برتر و کارآفرین ملی ایران، برنده برگزیده دومین جشنواره ملی قهرمانان کشور در سال 1393 اشاره کرد. دریافت نشان عالی مدیران صنعت و تجارت ایران در سال 1394، دریافت تندیس روز جهانی غذا در سال 1395 و تندیس مدیر کنترل کیفیت نمونه از افتخارات دیگر خوشاب است.

* این شرکت در سال‌های اخیر از فضای تبلیغاتی مسابقات ورزشی برای معرفی برند تجاری خود بهره گرفته است. در مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو خوشاب یکی از حامیان تیم ملی ایران بود. در برخی دیدارهای حساس لیگ برتر فوتبال نیز تبلیغات خوشاب در تابلوهای اطراف زمین دیده می‌شود.

* کاربران می‌توانند برای آگاهی بیشتر از پیشینه و محصولات به سایت خوشاب مراجعه کنند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : خوشاب
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز