صنایع بهداشتی ساینا؛ پیشرو در صنعت مواد شوینده کشور

لست سکند

اهمیت به لوازم بهداشتی از زمان‌های قدیم تاکنون وجود داشته و با پیشرفت علم انواع این لوازم متنوع‌تر و گسترده‌تر شده است. در طی دو سال اخیر و با همه گیری ویروس کرونا این محصولات از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار شدند و توجه همگان به آن‌ها چند برابر شد.

انواع محصولات بهداشتی در کارخانه‌های صنایع بهداشتی تولید شده و در بازار عرضه می‌شود. یکی از این مجموعه‌های فعال داخلی، شرکت «ساینا» است. در ادامه کاماپرس مطالب بیشتری از این مجموعه را برای مطالعه علاقمندان و فعالان صنایع بهداشتی ارائه می‌دهد.

آشنایی بیشتر با مجموعه ساینا

شرکت صنایع بهداشتی ساینا سال 1380 در شهرستان ابهر تاسیس شد. این مجموعه به تولید انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات آرایشی، بهداشتی، شیمیایی و همچنین کارهای تولیدی و بازرگانی، سرمایه گذاری، صادراتی و وارداتی و هر نوع عملیات و معاملات مستقیم و غیر مستقیم مرتبط با این صنعت می‌پردازد. در حال حاضر محمد نظری مدیریت این مجموعه را برعهده دارد. لازم به ذکر است که ساینا به عنوان زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر شناخته می‌شود.

این شرکت انواع محصولات ظرفشویی، شامپوها، شیشه پاک کن، مایع لباس شویی و نرم کننده لباس را در برندهای گلی، گلی پلاس، پریمکس، سپید، برف، رخشا و ارکید به بازار عرضه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اهداف شرکت ساینا برای سال‌های آینده چیست؟

این گروه در نظر دارد تا با تبدیل برند و محصولات ساینا به نماد بهداشت محیط زندگی، سلامت و تندرستی خانواده تا سال 1404 و با اتکا بر تنوع سبد محصولات، ارتقا سطح بهره وری سازمانی و خلاقیت، نوآوری و ارائه محصولات و خدمات متمایز با کیفیت بالا و قیمت مناسبف همواره «انتخاب مردم» باشد.

حفظ و ارتقا سهم بازار، افزایش توان فروش و بازاریابی شرکت از منظر داخلی و صادراتی، ارتقا سطح بهره وری سازمانی و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان از اهداف کلان شرکت ساینا هستند.

سهام صنایع بهداشتی ساینا با نماد «ساینا» در فرابورس عرضه می‌شود. این سهام در بخش شیمیایی، قسمت شوینده، عطر و محصولات آرایشی قرار دارد. ارزش بازاری سهام ذکر شده بیشتر از 4 هزار میلیارد ریال است.

ساینا؛ برند شایسته کشور

این شرکت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان خردادماه تقریبا هزار و 606 میلیارد ریال انواع محصولات تولیدی خود را به فروش رسانده که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال مالی گذشته 528 میلیارد و 542 میلیون ریال، معادل 49 درصد، افزایش پیدا کرده است.

این مجموعه تاکنون گواهی کنترل کیفیت سیستم مدیریت، سیستم مدیریت انرژی و … را به دست آورده است. همچنین این مجتمع به عنوان کارفرمای برتر حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سال 1399 استان زنجان شناخته شد.

مجموعه ساینا در اجلاس تجلیل از مدیران شایسته ایران که سال جاری همزمان با روز جهانی صنعت و معدن برگزار شده، حضور داشت و به دلیل عملکرد مناسبش در یکسال اخیر، تندیس ویژه و لوح تقدیر این اجلاس به مدیریت این شرکت تعلق گرفت. پیش‌تر این شرکت در رویداد سراسری تجلیل از برندهای شایسته سال 1399 به عنوان برند برتر شناخته شده و تندیس ویژه و لوح تقدیر این مراسم را نیز از آن خود کرده بود.

مرتبط با : صنایع بهداشتی ساینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز