صعود ۵ میلیونی قیمت کوییک و پراید

لست سکند

بازار خودرو نمایشگاههای اتومبیل به دلیل محدودیتهای کرونایی تعطیل هستند، اما خرید و فروش خودرو از طریق بازارهای غیررسمی در فضای مجازی در جریان است. رصد این بازار نشان می‌دهد قیمت کوییک و پراید در یک روز گذشته حدود ۵ میلیون تومان گران‌تر شده است.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار خودرو نشان می دهد قیمت بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار در یکی دو روز گذشته یا ثبات داشته یا با کاهش جزئی روبرو شده است. اما دو خودرو پراید و کوییک برخلاف جریان بازار حرکت می کنند.با اینکه بازار خرید و فروش رسمی خودرو تعطیل است اما، آن دسته از افراد که نیاز ضروری به خرید خودرو دارند از طریق بازارهای غیررسمی اقدام به خرید می کنند.

رصد همین بازار غیررسمی نشان می دهد قیمت کوییک دنده ای در دو روز گذشته بین ۴ تا ۵ میلیون تومان گران تر شده و به قیمت ۱۴۹ تا ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت در دو روز گذشته هم حدود ۵ میلیون تومان افزایش داشته است.

این خودرو در حال حاضر با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت پراید ۱۱۱ هم با یک میلیون تومان افزایش در حال حاضر ۱۲۹ میلیون تومان است. پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان به فروش می رسد. پراید ۱۳۲هم در حال حاضر بین ۱۱۸ تا ۱۱۹ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

راز آسمان پایتخت

برخلاف کوییک و پراید سایر خودروهای موجود در بازار در یکی دو روز گذشته ثبات قیمت داشته اند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این مدت روی قیمت۱۹۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت افزایش قیمت نداشته و با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ نیز از اواخر هفته گذشته روی قیمت ۹۰۰ میلیون تومان ثابت مانده است و خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ نیز با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز