صادرات «پاکسان» به 14ميليون دلار رسید

صادرات شرکت پاکسان بر اساس آمار و اطلاعات واحد صادرات این مجموعه به 14 میلیون دلار رسید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، در سال مالي منتهی به آذر 98شركت پاكسان توانست به رقم صادرات 31377 تن و از نظر مالی نيز به رقم 14ميليون دلار دست پيداكند که در بين محصولات صادراتی، فروش پودر كفشوي 36 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. واحد صادرات شركت پاكسان در جهت استراتژی خود براي توسعه بازار و كشف بازارهای جديد تلاش مي‌کند ودر حال حاضر سوريه بازار جديد محصولات صادراتی شركت پاكسان است.

پودر پرايد و پوش و برف، صابون دترجنت با برند برف، صابون گلنار رختشويي صادراتی و….عمده محصولات صادراتي شركت پاكسان است.

پيش‌بينی می‌شود اين شركت تا پايان سال مالي خود در آذر ماه سال 99 بتواند ركوردهاي صادرات سال گذشته خود را به ميزان چشمگيري جابه‌جا كند.

صادرات شركت پاكسان ضمن تامين منابع مورد نياز براي واردات برخي از مواد اوليه، ارزآوري مطلوبي نيز براي كشور به دنبال دارد.

آریاک سفر

برنامه پاکسان برای افزایش درآمد حاصل از فروش

این شرکت همچنین در نظر دارد  در سال جاری 30 درصد درآمد حاصل از فروش خود را افزایش دهد و در این زمینه اقداماتی در مجموعه پاکسان در دست انجام است.

شرکت پاکسان با بیش از نیم قرن تجربه در تولید و صادرات محصولات شوینده و بهداشتی برای هفتمین پیش از این نیز به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شد.کیفیت بالای محصولات پاکسان و تولیدات دیگر شرکت های عضو گروه هلدینگ صنعت شوینده، شناخته شده بودن شرکت پاکسان در بین کشورهای همسايه، خوشنامی برند ها در کنار بازاريابي اصولي و برنامه ریزی دقیق، سبب دستیابی این شرکت به کشورهای فرامنطقه شده است.

پاکسان بیش از پنجاه محصول صادراتی دارد و محصولات خود را به حدود پانزده کشور از جمله عراق، افغانستان و کشورهای آسیای میانه وCIS…. صادر می‌کند.در حال حاضر  نیز این شرکت در توليد محصولات شوينده كاملترين سبد را در بين شركت‌های گروه توليدي مواد شوينده و بهداشتي دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز