همه‌چیز درباره شیرآلات راسان + قیمت روز

ممکن نیست در جایی صحبت از شیرآلات ساختمانی باشد و نام شیرآلات راسان در میان نیاید. مجموعه تولیدی شیرآلات راسان در سال ۱۳۷۶ کار خود را با هدف جلب رضایت مشتریان سخت پسند آغاز کرد و به عنوان یکی از برندهای مطرح تولید شیر آلات ساختمانی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارخانه شیرآلات راسان تولیدکننده انواع شیرآلات روکار، توکار، چشمی، دیجیتالی، علم دوش، فلاش تانک و اکسسوری ساختمانی است. مهندسین پرشور و مجرب راسان همواره در تلاش هستند به‌روز ترین مدل های شیرآلات را طراحی و تولید کرده و به دست خریداران داخل و خارج از کشور برسانند.

کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی 5 ساله برای همه محصولات تولیدی راسان از دلایل استقبال مشتریان از این برند معتبر شده است. رضایت و پایداری خرید مشتری، سرلوحه کار عوامل کارخانه راسان بوده و به آن پایبند هستند.

راسان در سالهای اخیر با افزایش و راه اندازی خطوط تولید جدید توانسته تعداد مشتریان خود را دوبرابر کرده و جایگاه خود را در میان سایر برندهای کشورهای همسایه بالا ببرد.

آریاک سفر

خرید اینترنتی شیرآلات راسان

امروزه خرید اینترنتی یکی از سریع‌ترین روش‌های خرید برای عموم افراد جامعه به حساب می‌آید. برای خرید محصولات راسان اصل می‌توان به سایت‌های متفاوت مانند ابزارینا مراجعه کرد. ابزارینا فروشگاه آنلاین تجهیزات شستشو و شیرآلات ساختمانی است؛ پلتفرمی امن برای خریدی مطمئن و لذت بخش. ارائه ضمانت اصالت، قیمت و کیفیت کالا از خدمات ویژه این مجموعه است.

ارسال رایگان و پرداخت در محل نیز دو گزینه ویژه برای شهروندان تهرانی است که ابزارینا در اختیار آنها قرار داده است. پلتفرم ابزارینا دارای مجموعه ای کامل از شیرآلات راسان است. کاربران برای سفارش، بازدید کاتالوگ کالاها، اطلاع از قیمت و نحوه خرید و ارسال می‌توانند به وب سایت رسمی این فروشگاه آنلاین مراجعه کنند.

در ادامه بازه قیمت برخی از محصولات شیرآلات راسان موجود در فروشگاه ابزارینا مشاهده می‌شود؛

 

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز