شیائومی 13؛ غول جدید سایت رسمی شیائومی/ قیمت روز 1 آبان

لست سکند

زمان زیادی تا رونمایی از جدیدترین مدل سایت رسمی شیائومی ، یعنی سری 13 باقی نمانده است. خبرها حاکی از آن است که گوشی حرفه‌ای غول فناوری چینی، دارای طراحی به‌روز و ویژگی‌های سخت افزاری قدرتمندی خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی 13 جزو پرچم‌داران قدرتمند اندرویدی خواهد بود. چرا که این مدل جدید و احتمالا محبوب سایت رسمی شیائومی از تراشه نسل جدید Snapdragon 8 Gen 2 بهره‌مند خواهد شد.

هر آنچه لازم است درباره شیائومی 13 بدانید

سایت رسمی شیائومی، بالاخره تصمیم گرفته است تا لبه‌های نمایشگر شیائومی 13 را استانداردسازی کند. در این مدل، حاشیه‌های هم‌اندازه دور تا دور دستگاه وجود خواهند داشت که دارای نمایشگر منعطف و خمیده تا پشت گوشی خواهد بود. چیدمان دوربین در پنل پشتی شیائومی 13 به شکل P است و برخی‌ معتقدند شیائومی 13 الترا، تنها مدلی است که از گواهینامه ضدآب و ضدغبار IP68 بهره‌مند می‌شود.

نمایشگر 2.5D یکی از ویژگی‌های جدیدی است که سایت رسمی شیائومی آن را برای شیائومی 13 معرفی کرده است. این مدل دارای نمایشگر 6.38 اینچی و استاندارد جدید1.5K با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ خواهد بود. شیائومی 13 از پنل LTPO 2.0 استفاده می‌کند که دارای فرکانس پویای 1 تا 120 هرتزی است. هم‌چنین دارای نمایشگرهای کم‌مصرف  AMOLED E6 سامسونگ است که از پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند.

راز آسمان پایتخت

احتمال دارد شیائومی 13 به باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر مجهز شود. علاوه بر این، سرعت شارژ آن به دلیل گواهینامه 3C  افزایش می‌یابد. مدل جدید عرضه شده در سایت رسمی شیائومی، احتمالا به دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید و ماکرو مجهز است. هم‌چنین دوربین اصلی شیائومی 13 اولترا، مجهز به بزرگ‌ترین حسگر موجود در بازار خواهد بود.

انتظار می رود شیائومی 13، تا نیمه اول آذر ماه در بازار چین عرضه شود. اما معمولا چند ماهی زمان می‌برد تا به بازارهای جهانی برسد و برخی این تاریخ را به اوایل اسفند موکول کرده‌اند. باوجود این که شیائومی قصد کم‌ کردن قیمت شیائومی 13 را دارد، اما احتمالا به دلیل تورم دچار افزایش قیمت خواهد شد. مدل قبلی شیائومی یعنی شیائومی 12 در بازارهای اروپا بین 800 تا 1100 یورو به فروش می ر‌سد. پس باید منتظر ماند و دید سایت رسمی شیائومی این مدل را با چه قیمتی روانه بازار می‌کند.

در ادامه قیمت سایر مدل‌های موبایل شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز