شگفتی آفرینی رمزارزهای مطرح

تلاش بیت کوین برای تثبیتش در کانال 46 هزار دلاری با شکست مواجه شد اما طی یک هفته گذشته این رمزارز توانست رشد خوبی را به ثبت برساند. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال مشهور 45 هزار و 98 دلار است که نسبت به دیروز هزار و 252 دلار کاهش داشت. اما این رمزارز در یک هفته اخیر تقریبا 9.5 درصد رشد پیدا کرده است که عملکرد خوبی به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به روزرسانی‌های جدید صورت گرفته در رمزارزهای محبوب باعث دلگرمی بخشی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی شده است. اتریوم که بعد از بیت کوین بیشترین سهم بازار رمزارزها را در دست دارد، کانال قیمتی 3 هزار دلاری را دنبال می‌کند. داده‌های درون شبکه بیانگر این است که نگه دارندگان بزرگ این رمزارز، کماکان تا حد زیادی تمایل به فروش دارایی خود ندارند. در به‌روزرسانی لندن، میزان توکن سوزی اتریوم، از بین بردن تعمدی بخشی از آن برای کمک به بالا رفتن قیمت، افزایش پیدا کرده است.

آریاک سفر

عامل عمده افزایش نرخ بیت کوین

اخبار بین المللی دلیل اصلی افزایش قیمت روز گذشته بیت کوین را تصمیم شرکت اِس.اِم.سی اینترتینمنت دانسته‌اند. این شرکت که دارای بزرگ‌ترین سینماهای زنجیره‌ای جهان است، از طریق گوگل پلی و اپل پی، قصد فراهم کردن بستر فروش بلیت‌های سینمای خود را به صورت بیت کوین دارد. این مجموعه نخستین شرکت سینمایی خواهد بود که برای فروش بلیت‌های خود، بیت کوین قبول می‌کند. به گفته آدام آرون، مدیرعامل این مجموعه، تصمیم یادشده با هدف بالا بردن درآمد سینماهای آن و بهبود اوضاع اقتصادی پس از بحران کرونا اتخاذ شده است.

طی یک روز گذشته 757 هزار بیت کوین به ارزش 35 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت کوین‌های جهان هم اکنون به 18 میلیون و 781 هزار و 762 عدد رسیده است. این رمزارز معروف بیشتر از 50 درصد بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز