شکست بیت کوین برای صعود به سطوح قیمتی بالاتر

بیت کوین که دو روز پیش از مرز قیمتی 50 هزار دلار هم عبور کرد، از روز گذشته اصلاح قیمتی را تجربه کرد و پله پله عقب نشست! طوری که امروز دوباره به محدوده قیمتی 48 هزار دلاری نزول پیدا کرد. با این حال عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز معروف رشد 7.33 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو روز قبل وقتی قیمت بیت کوین به محدوده 50 هزار دلاری صعود پیدا کرد، امیدواری‌های زیادی نسبت به بازار رمزارزها ایجاد شد. خیلی از فعالان این بازار از ادامه روند صعودی و رسیدن به قیمت‌های بالاتر بیت کوین صحبت کردند.

اما تحلیلگرانی مثل دیسنتریدر، اصلاح قیمتی این رمزارز را پیش بینی کرده بودند. این تحلیلگر به معامله گران گوشزد کرد که قیمت بیت کوین احتمالا به مرز 41 تا 44 هزار دلاری سقوط خواهد کرد. به نظر وی معامله گران بیت کوین باید خود را برای خرید در این سطح قیمتی آماده کنند.

آریاک سفر

پایین‌ترین سطوح معاملاتی بیت کوین

برخی گزارش‌های منتشر شده اخیر عوامل کاهش قیمتی بیت کوین را به خوبی بیان کرده‌اند. ارائه دهنده تجزیه و تحلیل بلاکچین گلاسنود، گزارش هفتگی درون زنجیره‌ای جدید خود را روز دوشنبه منتشر کرد که براساس آن بیت کوین با وجود اختلاف در فعالیت درون زنجیره‌ای، طی هفته منتهی به 23 آگوست، همچنان به روند صعودی خود ادامه داده است.

این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت درون زنجیره‌ای بیت کوین در پایین‌ترین سطوح، بین 175 هزار تا 200 هزار، تراکنش روزانه باقی مانده است. تعداد معاملات بیت کوین در پنج سال گذشته تنها چند بار تا این اندازه کاهشی بوده و این میزان مبادلات از قیمت فعلی بیت کوین حمایت نمی‌کند. شاید همین موضوع عامل اصلی کاهش قیمتی این ارز دیجیتال باشد.

در 24 ساعت اخیر بازار رمزارزها 106 میلیارد دلار حجم خورده که 43 درصد از این مقدار مربوط به معاملات بیت کوین است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز