شکایت زرماکارون از منتشرکنندگان یک ویدئوی کذب

شرکت زرماکارون ویدئوی منتسب به این شرکت در فضای مجازی را تکذیب کرد و اعلام کرد از منتشرکنندگان این ویدئو شکایت خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، بنابراعلام زرماکارون، ویدئویی در فضای مجازی منتسب به شرکت زرماکارون منتشر شده که نشان از سطح پایین کیفیت، بسته بندی و همچنین ضعف تولید این شرکت دارد. شرکت زرماکارون با رد انتساب این ویدئو به خود اعلام کرد که این شرکت ویدئویی از مراحل تولید خود را در اختیار مردم قرار داده و از منتشرکنندگان این ویدئوی کذب به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

بیانیه زرماکارون در خصوص ویدیوی کذب منتشر شده در فضای مجازی به این شرح است:

۱- شرکت زرماکارون همواره حامی مصرف کننده و خدمتگزار مردم عزیز میهن مان بوده و صادر کننده برتر بوده است.

۲- خطوط تولید این شرکت کاملا اتوماتیک بوده و از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند است.

آریاک سفر

” مشخصا بخش بسته بندی این شرکت، دارای توزین اتوماتیک بوده و سپس برای کنترل مجدد وزن از دستگاهCheck Weigher و حتی Metal Detector استفاده می شود “.

۳- میلیون ها بسته ی زرماکارون در سطح کشور در دسترس هموطنان عزیز وجود دارد و امکان تست آن توسط مردم وجود دارد و این امر بهترین گواه در برابر کسانی است که اعتماد جامعه را هدف قرار داده اند.

۴- شرکت زرماکارون در روزهای آتی یک ویدیو از کلیه مراحل تولید، توزین و صحت سنجی محصول آماده خواهد کرد و در خدمت ملت شریف ایران قرار خواهد داد.

۵- شرکت زرماکارون در راستای جلب رضایت مصرف کننده و صیانت از آبروی حرفه ای خود نسبت به این ویدیو اعاده حیثیت کرده و به مراجع قضایی نسبت به این ویدیو شکایت خواهد کرد تا مسببین این ویدیو به سزای عمل ناشایست خود برسند.

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز