شوخی یک برند ایرانی با کریستیانو رونالدو

امروزه، تبلیغات به واسطه سلبریتی‌ها و افراد مشهور در میان کسب و کارها، امری رایج است. آن‌ها ممکن است در ویدئوهای تبلیغاتی خود از افراد مشهور دعوت کنند یا بنرهایی را با عکس این افراد اجرا کنند. اما کاله دست به اقدامی عجیب زده است.

در ویدئویی، رونالدو، بهترین فوتبالیست جهان، در کنفرانس خبری جام ملت‌های اروپا پیش از بازی پرتغال با عصبانیت بطری‌های نوشابه را از پیش روی خود کنار می‌زند و می‌گوید به جای این‌ها، آب بنوشید. در پی این اتفاق نه تنها ویدیوی این اتفاق حسابی پربازدید شد، بلکه خسارتی ۴ میلیارد دلاری به کوکاکولا وارد شد و سهامش به پایین‌ترین میزان خود رسید!

کاله اما به جای بطری آب در این ویدئو، بطری‌ای از نوشابه لاکیدو قرار داده است و با پخش آن، بر روی یک ویدئوی خبری موج سواری کرده‌است. کاربران فضای مجازی هم به این رویکرد تبلیغاتی برند کاله واکنش‌های بسیاری دادند.

آریاک سفر

فراورده‌های لبنی کاله شرکت ایرانی تولید فراورده‌های لبنی است که مرکز آن در آمل، مازندران قرار دارد. این شرکت که بزرگترین شرکت مجموعه هلدینگ سولیکو است در سال ۱۳۶۹ به دست غلامعلی سلیمانی تأسیس شد. شرکت کاله تولیدکننده انواع فرآورده‌های لبنی مانند انوع شیر، کره، پنیر، ماست و همچنین دسر است.

خبر مرتبط را همراه با ویدیوی پربازدید آن ببینید:

مرتبط با : کاله
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز