شهرهای اطراف اصفهان برای مسافرت

استان اصفهان دارای تاریخ و فرهنگی غنی است. آثار تاریخی جذابی در شهرها و روستاهای این استان وجود دارد. چه فاقد اتومبیل شخصی باشید یا به هردلیلی تمایل نداشته باشید در تعطیلات آخر هفته از ماشین خودتان استفاده کنید؛ با اجاره خودرو اصفهان می‌توانید اوقات خوشی را در کاشان، نایین، ابیانه و… سپری کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماشین‌های کرایه‌ای از مکان‌های مختلف، از جمله نزدیک هتل، مرکز شهر یا فرودگاه قابل دریافت هستند. در وبسایت‌های اجاره ماشین، فیلترهای جست‌وجو به شما امکان می‌دهند تا محله مورد نظر را انتخاب کنید و ماشین کرایه‌ای خود را پیدا کنید. بر اساس جایی که شما سفر می‌کنید، شرکت‌های در دسترس برای اجاره خودرو، متفاوت هستند. کافه رنت و … از جمله گزینه‌های انتخابی افراد در یافتن اتومبیل مورد نظرشان است. در این میان کافه رنت به عنوان یکی از برجسته‌ترین‌ها‌ و معتبرترین مرکز اجاره خودرو در ایران شناخته می‌شود. در ادامه کاماپرس به بیان چند نکته در رابطه با اجاره خودرو اصفهان در کافه رنت می‌پردازد.

شرایط اجاره ماشین

امکان رزرو ماشین در کافه رنت ، از طریق وبسایت، یک تماس تلفنی یا ارسال پیام در شبکه‌ اجتماعی واتسپ بدون پرداخت هیچ مبلغی میسر است. مدارک مورد نیاز شامل احراز محل شغل یا محل سکونت، دریافت ودیعه نقدی، کپی از گواهینامه و کارت شناسایی می‌شود. ارائه کپی گذرنامه برای افراد مقیم خارج از کشور الزامی است. لازم به ذکر است که تمامی ماشین‌های کافه رنت دارای بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه کارت طلایی هستند. در کافه رنت ، لغو کردن اجاره خودرو، تا 24 ساعت پیش از روز تحویل بدون پرداخت جریمه صورت می‌گیرد.

مزیت اجاره خودرو با راننده

جهت رزرو ماشین، بهتر است از یک هفته قبل اقدام کرد. حداقل زمان برای اجاره خودرو اصفهان بدون راننده دو روز در نظر گرفته می‌شود این در حالی است که اجاره خودرو اصفهان با راننده به مدت زمان حداقل ده ساعت امکان‌پذیر است. کافه رنت مدعی است که از رانندگان مسلط به امور تشریفاتی و زبان خارجی استفاده می‌کند. در صورت اجاره ماشین همراه با راننده، نیازی به ارائه مدرک نیست. تصادف، جریمه‌های رانندگی و هرگونه بروز مشکلی مرتبط با خودرو، برعهده راننده است.

آریاک سفر

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت، به عنوان یکی از فعالان اجاره خودرو، در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران، ماشین مورد نیاز شما را پیشنهاد و اجاره می‌دهد. هزینه نهایی کرایه ماشین متناسب با تعداد روزها و نوع خودرو تعیین می‌شود.

جدول زیر قیمت اجاره تعدادی از خودروهای کافه رنت را شامل می‌شود:

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز