شناسایی چک سرقتی با ساد 24

«ساد 24» سامانه‌ای است که از سال 1396 در خصوص استعلام چک سرقتی و مفقودی داخل کشور آغاز به کار کرد. این مجموعه تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه فعالیت می‌کند. اهداف این سامانه پیشگیری از کلاهبرداری چک‌های سرقتی و مفقودی، جلوگیری از نقل و انتقال این دسته چک‌ها، کاهش پرونده‌های جرائم چک در دادگستری و صرفه جویی در هزینه‌های دولتی اعلام شد.

کاماپرس در ادامه نکاتی را درباره این سامانه منتشر می‌کند که برای فعالان و علاقمندان به این حوزه جالب خواهد بود؛

1. سامانه ساد 24 در حال حاضر با ۱۰ نفر کارمند اصلی به مدیریت هادی جمشیدی در شهر مشهد فعالیت دارد.

2. این سامانه در حوزه ثبت و اطلاع رسانی چک‌های سرقتی، استعلام چک‌های صیادی و مدیریت 260 درجه چک با اپلیکیشن ساد 24- یادآور سررسید چک، استعلام صیاد، استعلام سرقتی و مفقودی بودن چک‌ها، ثبت چک مفقود یا سرقت شده و بایگانی تمام چک‌ها- به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

3. این مجموعه دارای نماد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اعتماد الکترونیک دو ستاره، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و پارک علم و فناوری خراسان رضوی است.

آریاک سفر

4. کاربران اپلیکیشن ساد24 می‌توانند از طریق آن، خوش حسابی صادر کننده چک از بانک مرکزی را استعلام کنند، از یادآور سررسید چک‌های دریافتی و پرداختی خود بهره‌مند شوند یا به بایگانی و راس گیری چک بپردازند و همچنین از دیگر خدمات این اپلیکیشن برخوردار شوند.

5. وبسایت این سامانه قوانین و مقررات زمان قرارداد، مبلغ قرارداد، قوانین عمومی این سامانه، حریم شخصی، ارتباطات الکترونیکی، امکانات سامانه و … را بیان می‌کند.

6. وبسایت ساد24 دارای وبلاگ است و در آن مطالبی درباره قانون جدید چک، دادخواست‌های حقوقی، چگونگی ثبت کد ملی بر روی چک، مطالبی درباره چک برگشتی در سامانه ساد24، معرفی ابزارهای مورد استفاده در چک‌ها و … وجود دارد.

مرتبط با : ساد24
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز