شلیک مرگبار آقای بازیگر زن جوان را کشت

لست سکند

الک بالدوین، یکی از بازیگران دارنده جایزه امی، در سکانسی از فیلم جدیدش با شلیک گلوله‌ای فیلمبردار را کشت و کارگردان را مجروح کرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از نیویورک تایمز، تهیه کننده و بازیگر 68 ساله فیلم «زنگار» با شلیک گلوله‌ای که قرار بود از اسلحه‌ای با فشنگ مشقی باشد، فیلمیردار 42 ساله فیلم را کشت! در جریان این اتفاق عجیب، علاوه بر مرگ هالینا هاچینز، جوئل سوزای 48 ساله، کارگردان این فیلم نیز مجروح شد؛ وی در حال حاضر تحت مراقبت قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحقیقات درباره این حادثه که عصر دیروز در شهر سانتا‌فه ایالت نیومکزیکو رخ داد، همچنان ادامه دارد و کسی به عنوان مجرم دستگیر نشده است. البته بازجویی از شاهدان این واقعه در حال انجام است و گفته می‌شود الک بالدوین با چشمانی اشکبار به اداره پلیس پاسخگوست. بر اساس شنیده‌ها، خبرنگاری بالدوین را با چشمانی اشکبار، بیرون دفتر کلانتری دیده است. یکی از شاهدان نیز گفته که این حادثه به خاطر شلیک نادرست از یک اسلحه بوده رخ داده است.

ادامه ساخت فیلم زنگار تا زمانی نامعلوم متوقف شده است و تمام عوامل این پروژه تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته و با خانواده هاچینز همدردی می‌کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز