شلوغ ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟

الی گشت

در قرن حاضر حمل و نقل هوايی در روابط کشورهای مختلف جهان، تبادل فرهنگ، نمايش قدرت های اقتصادی  و نظامی و تسريع امور حياتی يک کشور نقش حساسی بر عهده دارد، و در اين بين فرودگاه ها بخش حياتی و مهمی از سيستم حمل و نقل هوايی را تشکيل می دهند و در واقع زيربنايی ترين بخش در صنعت حمل و نقل هوايی محسوب می شوند.

به گزارش کاماپرس، ما امروز در این مطلب قصد داریم تا شلوغ ترین لانه های پرندگان آهنین را به شما معرفی کنیم. برای رزرو بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین ها و تجربه یک پرواز امن سایت الی گشت یکی از بهترین انتخاب هاست.

فرودگاه چین

عجیب نیست که یکی دیگر از شلوغ ترین فرودگاه های جهان در شهرهای بیجینگ و هنگ کنگ واقع شده باشد. بروز شدن امکانات در این دو فرودگاه در سال های اخیر، به صورت ماهیانه انجام می شده است و گسترش فعالیت آن به طرز سرسام آوری از برنامه های ماهیانه و هفتگی به برنامه های روزانه بدل شده است.

فرودگاه بین المللی دبی

در شهر دبی فرودگاهی وجود دارد که علاوه بر لقب شلوغ ترین فرودگاه توانسنه عنوان فرودگاه طلایی را کسب کند چرا که بعضی از قسمت های این فرودگاه با طلا ساخته شده است. فرودگاه بین المللی دبی که غرب و شرق زمین را به آسیای غربی وصل می کند در هر شبانه روز حدود یک میلون نفر را بین کشورهای مختلف جا به جا می کند.

فرودگاه فرانکفورت

یکی دیگر از شلوغ ترین فرودگاه های جهان در فرانکفورت قرار دارد. این فرودگاه در میان شلوغ ترین فرودگاه های جهان توانسته به جایی برسد که نه تنها قادر به مدیریت میلیون ها مسافر خود نباشد بلکه به منظور کم کردم استرس کارکنان و مسافران حاضر در این فرودگاه بازی های سرگرم کننده ای را نیز در نظر گرفته است.

آریاک سفر

در صورتی که قصد رزرو هتل در هر کدام از این کشورها را داشتید می توانید در سایت الی گشت به بهترین هتل ها دست پیدا کنید.

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز