شغل شرم آور یکی از اعضای خاندان پهلوی با هویت جعلی

نازک پهلوی

بر اساس گزارش رسانه ها یکی از بازماندگان خاندان پهلوی با هویتی جعلی به حرفه بازیگری در فیلم های پورن روی آورده و برای پنهان کردن هویت خود اخبار دروغ مبنی بر مرگ زودهنگام خود در سن 29 سالگی منتشر کرده است.

به گزارش کاماپرس، بازی یکی از بازماندگان خاندان پهلوی در فیلم های مستهجن حتی اگر شایعه باشد بسیار بهت انگیز و تکان دهنده است. روزنامه هفت صبح در گزارشی جذاب به قلم آرش خوشخو ، زندگی علیرضا پهلوی برادر شاه مخلوع ایران را واکاوی کرده و در بخشی از این گزارش به زندگی و حرفه «نازک پهلوی» نیز پرداخته است.

خوشخو در این گزارش ماجرای قتل زنی کاباره ای و معروف به نام «فلور آغاسی» را بازگو می کند که به نظر می رسد توسط علیرضا پهلوی یا به دستور او کشته شده باشد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا پهلوی در 19 سالگی با دختر عموی مادرش مینو ملکشاهی ازدواج می کند و از او جدا می شود و با کارنامه ای از همه خبایث اخلاقی با هما خامنه آشنا می شود و با او بساط هروئین را راه می اندازد. همزمان با فلور آغاسی هم آشنا می شود و او را باردار می‌سازد.

فشار همزمان حمیدرضا و هما خامنه بر فلور برای سقط جین به جایی نمی رسد. دورنمای ورود به خانواده سلطنتی با کمک بچه، فلور را سرمست ساخته بود. در نهایت ساواک در گزارشی محرمانه قتل فلور را به حمیدرضا و هما خامنه منتسب ساخته است. حمیدرضا در جنجال این اتفاق امتیازات سلطنتی خود را از دست می دهد و از دربار طرد می شود.

آریاک سفر

فعالیت دختر خوش چهره پهلوی ها در حرفه ای شرم آور

در بخش دیگری از این گزارش می خوانیم؛ حمیدرضا پهلوی به خاطر طرد شدنش از دربار بعد از انقلاب در ایران ماند و با تبدیل فامیلی خود چهره ای ظاهر الصاح از خودش رو کرد.عدم ارتباط او با دربار او را از مجازات مرگ رهانید اما پرونده حضورش در قاچاق موادمخدر او را در دوره ای به زندان انداخت.

حمیدرضا در سال 1371 و در60 سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهدای تجریش می میرد. اما داستان را با فرزندانش ادامه دهیم؛ بهزاد و نازک پهلوی. خواهر و برادر خوش چهره ای که حاصل همنشینی حمیدرضا با هما خامنه هستند. بهزاد مقیم آمریکا شد و آنجا به فرقه های عرفانی هندی روی آورد و در سال1383 در سن 43 سالگی در اسپانیا سکته کرد و مرد.

نازک هم که زن زیبایی بود و از قرار در دوره ای دوست نزدیک دختر عموی خود لیلا پهلوی هم بوده،مقیم انگلیس بود و شایع شد که به بازی در فیلم های پورنوگرافی روی آورده است.

طبق اخبار رسمی او بسیار زود و در سن 29 سالگی در انگلیس فوت کرده است اما خبرهایی هم هست که می گویند خبر این مرگ، ترفندی بوده برای جدا کردن اوا ز خانواده پهلوی و نازک همچنان با هویت جدید خود زنده است و سال ها در همان بیزینس قبلی مشغول به کار بوده است.

مشروح این گزارش خواندنی را در روزنامه هفت صبح دوشنبه 7 تیرماه 1400 بخوانید.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز