فرصتی خوب برای یک سرمایه گذاری مطمئن

لست سکند

متقاضیان سرمایه‌گذاری در صندوق دریا آبی فیروزه برای پذیره‌نویسی از طریق شبکه کارگزاری‌های بورس، فقط 6  روز فرصت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه، صندوق سهامی جدید گروه مالی فیروزه با نماد دریا بر روی تابلو بورس به جهت خرید و فروش به نمایش در می‌آید.

پذیره‌نویسی، تعهد خرید یک یا چند سهم یک شرکت یا صندوق در زمان تاسیس آن است که از مزایای شرکت در پذیره‌نویسی صندوق فیروزه، علاوه بر خرید واحدها به ارزش اسمی، می‌توان از دانش و تجربه تیم تحلیل این صندوق، امکان سرمایه‌گذاری آنلاین و حضوری همچنین سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه در زمان مناسب بهره‌مند شد.

این تیم سعی دارد با استفاده از دانش و تجربه تیم تحلیل، فرصت سرمایه‌گذاری مطلوب در بازار بورس را برای  مخاطبان خود فراهم کند.

راز آسمان پایتخت

شرایط و نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق دریا

هر شخص برای معامله در صندوق‌های قابل معامله بورس، باید دارای کد بورسی باشد. سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها ساده خواهد بود و تنها در زمان معاملاتی بازار کافیست نماد دریا از طریق سیستم کارگزاری‌های موجود کشور خریداری شود.

گفتنی است صندوق دریا از نوع سهامی قابل معامله است که مدیر آن شرکت سبدگردان توسعه فیروزه اعلام شده است. متولی این صندوق شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی و بازارگردان آن صندوق اختصاصی بازارگردانی توسعه فیروزه پویاست. این صندوق در تاریخ 21 آبان 1401 تاسیس شده که موسسه حسابرسی و مشاوره مدیریت وانیا نیک تدبیر مسئولیت حسابرسی آن را برعهده دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صندوق سرمایه گذاری فیروزه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز