شستا یک روز مثبت، یک روز منفی! /سقوط 5 درصدی پالایشی یکم در روز قرمز بورس

بورس امروز یک روز معاملاتی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شستا که روز گذشته عصای دست بورس برای جهش شده بود امروز به وزنه سقوط بدل شد. پالایشی یکم هم امروز سقوط سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس،  بورس امروز بدون آن که خبر خاصی یا تنش خارج از قاعده ای در مسائل اقتصادی و سیاسی کشور ایجاد شود از یک بازار با گشایش خوب به یک بازار منفی تبدیل شد و در نهایت نیز با 10 هزار واحد افت به کار خود خاتمه داد.

بنابه گزارش فرارو، شاخص کل بازار سهام در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه با کاهش ۱۰ هزار و ۱۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۹۷۱ واحد عقب‌نشینی کرد. نکته جالب توجه در معاملات امروز این که شاخص بورس بسیار پرنوسان بود به نحوی که در سه نوبت شاهد معکوس شدن روند شاخص بودیم.

خودرویی ها صف فروش شدند

در  گروه خودرویی ها، کار نمادهای خودرو، خبهمن و خزامیا و اغلب نماد‌ها تا پایان معاملات به صف فروش کشید. بانکی‌ها برخلاف ابتدای بازار، در ادامه عملکرد خوبی از خود نشان دادند. وتجارت نزدیک به قیمت روز گذشته معامله شد و وبصادر و وسینا تا پایان معاملات به صف خرید رسیدند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF سهامی اغلب با کاهش نسبی قیمت روبرو شدند، اما این مورد برای دارا یکم و پالایش شدیدتر بود. تا جایی پالایش بیش از پنج درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

آریاک سفر

شایان ذکر است؛ سرمایه‌گذاری‌ها، هولدینگ‌ها از جمله شستا، انبوه‌سازی‌ها، سیمانی‌ها، زراعت و استخراج کانه‌های فلزی از جمله دیگر گروه‌های قرمزرنگ در بازار امروز بودند.

اخبار مهم بورسی را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز