شستا در مورد پرداخت‌ حقوق هنگفت به افراد خاص توضیح نداد

لست سکند

شستا طی هفته های اخیر یکی از سهام های خبرساز و اغلب مثبت بورس بوده است اما مدیران شستا به پرسش هایی که درباره پرداخت های هنگفت در این هلدینگ به افراد خاص تحت عنوان مشاور و دستیار انجام می شود، پاسخی نداده اند.

به گزارش کاماپرس، از رضوانی فر مدیرعامل جوان شستا که همواره بر شفاف سازی در عملکرد مالی این هلدینگ تاکید دارد و حرکت به سوی سالم سازی روندها در این مجموعه بزرگ تولیدی – تجاری – مالی را از موفقیت های بزرگ خود قلمداد می کند بعید بود که درباره پرداخت های انجام شده در شستا حساسیت بیشتری داشته باشد و یا دست کم پرسش ها در مورد علت این پرداخت ها را بی پاسخ نگذارد.

بنا به اعلام مهر احمد توکلی نماینده سابق مجلس که این روزها ریاست هیئت‌مدیره یک سازمان مردم نهاد به نام دیده‌بان شفافیت و عدالت را به عهده دارد با ارسال نامه‌ای به شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستار پاسخ‌گویی وی در مورد پرداخت‌های نامتعارف به برخی از مدیران شستا شده است.

حقوق‌های هنگفتی که بدون استحقاق به افراد خاص پرداخت می‌شود

طبق اطلاعیه سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، این سازمان در روزهای گذشته با پیگیری از دفتر مدیرعامل شستا، دکتر رضوانی‌فر، خواستار توضیح دراین‌باره شد که باوجود ادعای ایجاد شفافیت در مجموعه شستا، سازمان مذکور از ارسال توضیح طفره رفت که این خود گواهی بر عدم شفافیت در مجموعه است.

در نامه توکلی به شریعتمداری آمده است: لیستی نشان می‌دهد که افراد خاصی در مجموعه مدیریتی شستا تحت عنوان‌های مشاور و دستیار به کار گمارده شده‌اند و بدون استحقاق، دریافتی‌های هنگفت دارند. دستور فرمایید مستند قانونی این پرداخت‌ها، دلیل به‌کارگیری، میزان و نحوه کارکرد به کارگرفته‌شدگان سریعا به این سازمان مردم‌نهاد گزارش شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شستا در مورد پرداخت‌ حقوق هنگفت به افراد خاص توضیح نداد

  1. روابط عمومی شستا گفته:

    با عرض سلام
    پیرو انتشار خبر منتشر شده در رسانه شما با تیتر “شستا در مورد پرداخت‌ حقوق هنگفت به افراد خاص توضیح نداد” به استحضار می رساند جوابیه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) در خصوص این مطلب در سایت رسمی این شرکت منتشر شده است . لذا انتظار می رود با توجه به قانون مطبوعات پیرامون ایجاد فرصت برای انتشار پاسخ و جوابیه ، پاسخ نامه موجود در پرتال رسمی شستا با لینک ارسالی را منتشر بفرمایید .

    با تشکر و آرزوی سلامتی
    روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز