شستا با 2 میلیون دلار هزینه تبلیغات کنار می آید؟

با فرارسیدن سررسید طلب 2 میلیون دلاری شستا از فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون طی اظهاراتی با بیان این که کارهای اداری مربوط به این موضوع در حال انجام است تلویحا از تهاتر این طلب با تبلیغات بازی های ملی سخن گفت.

به گزارش کاماپرس صادق درودگر در پاسخ به پرسش ایسنا که طلب شستا به صورت یک‌جا پرداخت می‌شود یا تهاتر خواهد شد، گفت: هر چیزی که ستاد مقابله با تحریم مصوب کرده، مورد قبول ماست. آقای جهانگیری، معاون رئیس جمهور نامه‌ای درباره این موضوع ابلاغ کردند که ما طبق آن عمل می‌کنیم.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه نظرش درباره این پرونده چیست، گفت: گروه شستا مالک ۶۸ شرکت بزرگ است که به نظرم باید در حوزه تبلیغات شرکت کنند. وقتی بازی‌های ملی آغاز شود به نفعشان خواهد شد.

آریاک سفر

اولین چالش بعد از عرضه اولیه سهام شستا

به این ترتیب به نظر می رسد درودگر تلویحا از تهاتر تمام یا بخشی از طلب 2 میلیون دلار شستا از فدراسیون فوتبال سخن می‌گوید. مسئولان شستا که اخیرا سهام این شرکت را در بورس عرضه کردند، حالا با اولین چالش مدیرتی بعد از این رویداد مواجه اند و تاکنون درباره این اظهارات و دیگر گمانه‌زنی‌هایی که درباره تهاتر طلب این سازمان از فدراسیون فوتبال با تبلیغات مطرح شده است، واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

موضوع طلب 2 میلیون دلاری شستا از فدراسیون فوتبال به سال گذشته و زمانی بازمی گردد که مارک ویلموتس سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال را برای پرداخت حقوق خود تحت فشار قرار داده بود و شستا برای کمک به فدراسیون فوتبال این مبلغ را تامین کرد. اکنون به نظر می رسد فدراسیون فوتبال و شستا بر سر نحوه بازپرداخت این مبلغ دچار چالش شده‌اند و برخلاف شستا که خواستار پرداخت این مبلغ از سوی فدراسیون فوتبال است، مسئولان فدراسیون تمایل دارند این مبلغ به عنوان هزینه اسپانسری درنظر گرفته شده و به جای آن تبلیغات شرکت های تحت پوشش شستا در بازی های ملی انجام شود.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز