شستا امروز هم بازگشایی نشد/ بازگشایی منفی بزرگترین شرکت بورس

در حالی که امروز بزرگترین شرکت بورس یعنی فارس بازگشایی شد ولی انتظارها برای بازگشایی شستا به نتیجه نرسید و نماد شستا همچنان متوقف باقی ماند.
به گزارش کاماپرس، با اینکه خیلی از سهامداران منتظر بازگشایی دوباره نماد شستا بودند اما امروز هم این اتفاق نیفتاد. بعد از توقف نماد در شهریور ماه، مدیرعامل شستا اعلام کرده بود به محض تعیین تکلیف بازارگردان سهام شستا، نماد آن در بورس بازگشایی می شود.البته شایعاتی درباره مشخص شدن تکلیف بازارگردانی سهام شرکت های زیرمجموعه شستا مشخص شده و قرار است بانک رفاه این بازارگردانی را انجام بدهد.
با این حال خیلی از سهام داران نگران هستند بازگشایی شستا بعد از این توقف با ریزش زیادی روبرو می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فارس بازگشایی شد

اما در بازار بورس امروز بعد از اعلام بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی و در روز عدم عبور شاخص از نیمه کانال 1.2 میلیونی، نماد بزرگترین شرکت بازار سهام و دو شرکت دیگر هم باز شد . نماد شرکت های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ( بعد از توقف در 15 آبان) ، نفت ایرانول و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان هم بدون محدودیت نوسان قیمت باز شد.

آریاک سفر

در این رویداد، قیمت سهام فارس که بزرگترین شرکت بازار از لحاظ ارزش روز بازار سهام و با بیش از 365 هزار میلیارد تومان بشمار می رود ، حدود یک درصد کم شد و به 1272 تومان رسید و تا شاخص بورس با اثر منفی 981 هزار واحدی این شرکت و 2.9 هزار واحدی سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، قادر به عبور از نیمه کانال 1.2 میلیونی نباشد.
براساس گزارش بورس پرس همچنین قرار بود امروز نماد شرکت بیمه زندگی باران 50% تادیه در تابلو پایه زرد بازار پایه فرابورس و با محدودیت حجمی 200 هزار سهمی گشایش یابد که این اتفاق رخ نداد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز