شرکت سنگ آهن گهرزمین از کارکنان خود تست کرونا می گیرد

لست سکند

شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای حفظ سلامت پرسنل و ارتقا ایمنی محیط کار این شرکت، با تعیین اولویت از کارکنان خود تست تشخیص کرونا به عمل می آورد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین، مسئولان شرکت سنگ آهن گهرزمین با برگزاری مستمر جلسات پایش بهداشت محیط کار در راستای ایمن سازی محیط شرکت و حفظ سلامت کارکنان حرکت می‌کنند.

در تازه ترین تحول مرتبط با کرونا، نشستی به منظور مقابله با اپیدمی این بیماری خطرناک و کشنده با حضور گلسرخی مدیر HSEE ، دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا و دیگرمدیران و پیمانکاران گهرزمین در این شرکت برگزار شد.

گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین در این جلسه با اشاره به انجام غربالگری‌های مستمر از ورودی های شرکت برای شناسایی موارد مشکوک به کرونا اظهار داشت: ما با مدنظر قرار دادن پروتکل های استاندارد وزارت بهداشت در جهت مهار این ویروس خطرناک گام برمی‌داریم.

انجام تست تشخیصی کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی سیرجان

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در شرکت سنگ آهن گهرزمین افزود: با تمهیداتی که اندیشیدیم و با کمک نیروهای متخصص دانشکده علوم پزشکی سیرجان ، با هدف ایجاد آرامش روانی بین پرسنل شرکت، از پرسنل غیر بومی شرکت که از مرخصی به مجتمع باز می گردند و همچنین افرادی که در غربالگری دارای علایم مشکوک به کرونا باشند، به ترتیب اولویت هایی که توسط مدیران تعیین می‌شود تست تشخیصی « پی .سی . ار» به منظور حصول اطمینان کامل از عدم ابتلا به ویروس کرونا، در سایت گهرزمین انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه، دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا ضمن تاکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی عنوان کرد: خوشبختانه امکان انجام تست کرونا برای کارکنان مشکوک در شرکت گهرزمین وجود دارد که این مهم، می تواند روند شناسایی افراد بیمار و جلوگیری از شیوع بیماری را آسان‌تر کند. وی همچنین بر ضرورت حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

 

مرتبط با : گهرزمین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز