شرکت اخوان را در ۷ نکته بشناسید

شرکت اخوان بزرگترین تولیدکننده سینک ظرفشویی در ایران است که با داشتن 500 مدل سینک می‌تواند باب طبع هر نوع سلیقه‌ای قرار بگیرد. ویژگی محصولات اخوان که سبب تمایز آن با دیگر تولیدات داخل شده، کیفیت، تنوع، خدمات گسترده به مشتریان و مصرف‌کنندگان است.

کاماپرس در ادامه به ۷ نکته کلیدی درباره شرکت اخوان می‌پردازد تا علاقمندان با روند فعالیت و تنوع محصولاتش بیشتر آشنا شوند؛

۱. شرکت اخوان، در سال 1348، با مجوز وزارت صنایع و معادن، توسط محسن اخوان تاسیس شد و در همان سال فعالیت خودش را آغاز کرد.

۲. محسن اخوان، با تجارت ورق‌های فلز در تهران کار خود را شروع کرد. این گروه تولیدی در آغاز کار، قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان‌سازی تولید می‌کرد اما با رشد صنعت ساختمان در کشور و نیاز بازار کشور به لوازم باکیفیت آشپزخانه، این شرکت، توانست مجوز تولید سینک ظرفشویی از جنس استیل را کسب کند.

۳. اخوان با توسعه و گسترش دانش تولید و بهبود فناوری‌های ساخت سینک ظرفشویی، ساخت این محصول را در شرکت خود گسترش داد. پس از گذشتن چند سال، فرزندان محسن اخوان، برای ادامه تحصیل تخصصی به کشورهای آلمان و آمریکا رفتند و پس از پس از یادگیری فنون نوین و کارآمد، به کشور بازگشته و در کارخانه پدر مشغول به کار شدند. آنها در کنار پدرشان توانستند پنج خط تولید جدید و بزرگ هود، فر، گاز صفحه، گاز مبله و شیرآلات را راه‌اندازی کنند.

آریاک سفر

۴. شرکت اخوان، اکنون هزار نفر پرسنل برای تولید سینک ظرفشویی و سایر لوازم توکار آشپزخانه استخدام کرده است.

۵. شرکت اخوان تقدیرنامه و تندیس‌های متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به تندیس جشنواره مدیران و تولیدکنندگان، لوح اجلاس مدیر شایسته ملی، منتخب موسسه استاندارد، تندیس و لوح جشنواره ملی قهرمانان صنعت، لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال به خاطر تولید، کیفیت و تنوع لوازم آشپزخانه، سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد بین‌المللی اشاره کرد.

۶. این شرکت دارای سه گواهینامه معتبر با موضوع گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

۵. شرکت اخوان در نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی استان فارس سال 94، نمایشگاه لوازم خانگی در قطر سال 93، نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات و ماشین‌آلات مبلمان سال 93 و نمایشگاه یراق‌آلات و صنایع وابسته سال 93 حضور داشته است.

۶. محسن اخوان‌جم، مدیرعامل این کارخانه در رابطه با رویکرد و استراتژی خود در حوزه طراحی و تولید گفته است مهمترین رویکرد و استراتژی او در این دو حوزه، همواره رضایت مصرف‌کنندگان بوده و خواهد بود. به همین خاطر، کیفیت برتر و کاربری آسان به همراه ایمنی را اولین اولویت تمام مراحل کاریش در گروه صنعتی اخوان قرار داده‌ است.

7. وی همچنین در خصوص صادرات محصولات اخوان گفته است شبکه فروش محصولات اخوان، در پی صادرات محصولات این کارخانه به دیگر کشورها است و هم‌اکنون محصولات اخوان به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر می‌شود. وی معتقد است شرکت اخوان، پتانسیل فراوانی برای تولید محصولات آشپزخانه توکار مورد نیاز کشور دارد.

مرتبط با : اخوان
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز