هر آنچه باید درباره شرکت آوین صنعت ماندگار بدانید

زمین شوی صنعتی-کاماپرس
لست سکند

دستگاه ها و محصولات نظافت صنعتی زمان و هزینه نظافت اماکن را کاهش داده‌اند و بسیاری از مدیران مجموعه های صنعتی برای صرفه جویی در زمان و هزینه این محصولات و خدمات را دریافت می‌کنند. شرکت آوین صنعت ماندگار تولیدکننده دستگاه های نظافت صنعتی است و برای پاکسازی اماکن صنعتی و عمومی محصولات و خدمات ارایه می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت آوین صنعت ماندگار می‌پردازد:

*شرکت آوین صنعت ماندگار در کنار برندهای مرجع حوزه نظافت صنعتی مانند ابراهیم، فرنام صنعت پاکسا، آذین صنعت و نگین صنعت مشغول به فعالیت است.

*محصولات این شرکت شامل مواردی چون اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی، سوییپر صنعتی، دستگاه مبل‌شوی، دستگاه پولیشر صنعتی، جارو برقی صنعتی و غیره می‌شود. این محصولات تولید شرکت آوین صنعت بوده و در داخل کشور تولید شده‌اند. این مجموعه یکی از چشم‌اندازهای آینده خود را صادرات محصولات به خارج از کشور اعلام کرده است.

*محصولات آوین صنعت ماندگار با گارانتی 12 ماهه عرضه می‌شوند. همچنین محصولات به مدت 15 سال شامل خدمات پس از فروش می‌شوند. واحد خدمات پس از فروش این شرکت در چهار بخش تعمیرات دستگاه‌ها، انبار محصولات و قطعات، رضایت‌مندی مشتریان و ارسال کالا فعالیت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

*خرید محصولات شرکت آوین صنعت هم به‌صورت آنلاین و تلفنی و هم به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است. سایت شرکت و شماره تماس‌های موجود در آن برای خرید غیرحضوری و دریافت مشاوره خرید فعال هستند. برای خرید حضوری نیز می‌توان به دفتر شرکت واقع در تهران، شهران شمالی مراجعه کرد.

*در سایت شرکت آوین صنعت ماندگار بخشی به اخبار و مقالات اختصاص داده شده است. در این قسمت مقالاتی آموزشی و راهکارهایی برای نظافت در اختیار کاربران قرار داده شده است. در برخی دیگر از مقالات نیز نکات مهم درباره خرید، استفاده و نگهداری محصولات نظافت صنعتی ذکر شده‌اند.

*آوین صنعت ماندگار پروژه‌های مختلف نظافتی را بر عهده دارد که در سایت خود به تعدادی از آنها اشاره کرده است. پروژه نظافتی برج‌های مجلل برلیان، مجتمع تجاری شهر آسانسور یاران، شرکت ماموت خودرو، مجتمع تجاری و اداری مهرادمال کرج برخی از این موارد هستند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرکت آوین صنعت ماندگار و محصولات آن می‌توان به سایت شرکت مراجعه کرد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : آوین صنعت ماندگار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز