شرکت‌های فناوری آسیا چند ساله هستند؟

شرکت‌های فناوری که بازار را به خود اختصاص داده‌اند به دو دسته اصلی قابل تقسیم هستند. برخی از آن‌ها دایناسورهای عصر فن آوری محسوب می‌شوند درحالی که بقیه آن‌ها تقریباً تازه سر از تخم درآورده‌اند اما بازارهای جهانی را در اختیار دارند.

به گزارش کاماپرس به نقل از استاتیستا- مشاوران مطالعات بازار- شرکت‌های فناوری در آسیا سابقه‌ای طولانی دارند؛ حتی برخی از بزرگترین نام های فناوری مصرف‌کننده عصر قبل از اینترنت از ژاپن و کره جنوبی هستند اما اکنون مبتکران اقتصاد دیجیتال جدید را می‌توان در چین یافت.

یکی از این شرکت‌های چینی هواوی است که با 33 سال سن، 15 درصد از بازار جهانی تلفن‌های هوشمند و بیش از یک سوم بازارهای چینی را در اختیار دارد. رقیب او شیائومی تنها در 11 سالگی سومین فروشنده بزرگ جهانی تلفن های هوشمند در سال 2020 بود که این جایگاه را در زمان مواجهه هواوی با مشکلات مالی، به دست آورد.

آریاک سفر

توشیبا، یکی دیگر از قدیمی‌ترین شرکت‌های تکنولوژیک آسیایی است که از قرن نوزدهم میلادی در بازار حضور دارد. این شرکت در سال 1875 با نام تجارتی «تاناکا سیساکشو» تاسیس شد و برای اولین بار تجهیزات تلگراف ساخت و ارائه داد. بنیانگذار آن تاناکا هیزاشیگ در سال 1881 در 82 سالگی درگذشت که فقط عکس‌های سیاه و سفیدی از او به جای مانده است.

مرتبط با : توشیباشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز