شروع روزهای طلایی بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین در روند معاملات بازارهای ارز دیجیتال بین المللی امروز تغییرات ملموسی را تجربه کرد. این رمزارز معروف در حال حاضر ارزش 43 هزار و 200 دلاری دارد که حاکی از رشد 265 دلاری آن نسبت به روز گذشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام کوین تلگراف، با صعودی شدن بازار ارزهای دیجیتال طی چند هفته گذشته،کاربران بیشتری درگیر خرید و فروش رمزارزها شده‌اند. طبق داده‌های گلاسنود، پلتفرم تحلیلی بازار ارزهای دیجیتال، تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین در آخرین هفته ژوئیه، نسبت به ماه گذشته‌اش، 30 درصد رشد داشته و به 325 هزار کاربر فعال رسیده است. علاوه بر افزایش تعداد کاربران فعال شبکه بیت کوبن، سرمایه گذاران این رمزارز چند هفته اخیر مقدار بیشتری بیت کوین جمع آوری کردند.

رشد فعالیت‌های بیت کوین بعد از صحبت‌های اخیر ایلان ماسک درباره سرمایه گذاری اسپیس ایکس، یکی از شرکت‌های وی، اتفاق افتاد. ماسک در بیست و دوم ژوئیه اعلام کرد که با توجه به افزایش میزان استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در فعالیت‌های استخراج بیت کوین، تسلا قصد پذیرش مجدد آن را برای فروش خودروهای برقی خود دارد. پس از این اتفاق بود که علاوه بر قیمت بیت کوین، دیگر رمزارزها نیز وارد مسیر صعودی شدند.

آریاک سفر

سه شرکت معروف، پذیرش رمزارزها را انکار کردند

برخی شرکت‌ها که پیش از این اعلام کرده بودند برای پذیرش رمزارزها و ورود آن به سیستم پرداخت‌های خود در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها هستند، این موضوع انکار کردند. آرامکو، آمازون و شیائومی سه شرکت شناخته شده‌ای هستند که هرگونه اخبار منتشر شده پیرامون پذیرش ارزهای دیجیتال را در پرداخت‌هایشان نپذیرفتند.

در هر صورت اکنون بیت کوین در حال فتح قله‌های جدید قیمتی است. ارزش بازاری این رمزارز حدود 816.93 میلیارد دلار اعلام شده و 44.53 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار آن است. پس از آن بیشترین سهم بازار ارزهای دیجیتال به اتریوم تعلق دارد. اکنون ارزش بازاری این رمزارز 347.82 میلیارد دلار است.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز