شرایط پیش ‌فروش جک S3 کرمان موتور

کرمان موتور پیش فروش جک S۳ تحویل دی ۱۳۹۹ را از نیمه‌های بهمن ماه آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور در این شرایط فروش تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته تا قیمت این خودرو برای مصرف‌کننده نهایی به حدود ۲۷۰ میلیون تومان برسد. این در حالیست که قیمت این خودرو تا اواخر سال گذشته، ۲۱۷ میلیون تومان بوده است.

معرفی جک S۳

جک S۳ دارای موتور ۱۶۰۰ سی‌سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو ۵ است که توانایی تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتون متر گشتاور را دارد گه این قدرت توسط گیربکس ٦ سرعته CVT منتقل می‌شود. همچنین، سیستم فرمان این خودرو برقی EPS است.

بنابر ادعای سازندگان این خودرو، ۴۶ درصد بدنه آن از ورق‌های فولادی مستحکم و ۳۳ درصد آن نیز از فولاد گالوانیزه تشکیل شده تا جک اس ۳ از لحاظ ایمنی در شرایط نسبتا خوبی قرار گیرد.

در این باره بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

شرایط پیش‌فروش جک S۳

کرمان موتور امکان فروش اینترنتی محصولات جک S۳ مشکی/سفید را ایجاد نموده است. سیستم فروش اینترنتی شرایطی را فراهم نموده تا در دوران کرونا، مشتریان بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

قیمت جک S۳ در بازار آزاد

جک S۳ مدل ۹۸ هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۳۴۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

نحوه ثبت نام جک S۳

پیش‌پرداخت: کرمان موتور برای فروش جک S۳ سه حالت پرداخت را در نظر گرفته است. در حالت اول، پیش پرداخت مرحله نخست ۱۰۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و تسویه مابقی مبلغ خرید همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه است. این طرح شامل ۵ میلیون تومان تخفیف نقدی است.

در حالت دوم، پیش‌پرداخت اول ۸۷ میلیون تومان، پیش‌پرداخت دوم ۲۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و تسویه مابقی مبلغ خرید همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه است. این طرح نیز مشمول تخفیف ۳ میلیون تومانی کرمان موتور شده است.

در حالت سوم هم پیش‌پرداخت اول ۶۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، پیش‌پرداخت دوم و سوم ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و تسویه مابقی مبلغ خرید همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه است. برای این طرح هم یک میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

وام خودرو و پلان‌های اقساط: بر اساس اعلام کرمان موتور، صرفا طرح سوم مشمول تسهیلات ۷۰ میلیونی خرید خودرو با بازپرداخت ۱۸ ماه و سود ۹ درصد است. سود مشارکت در طرح اول ۲۱ درصد، در طرح دوم ۱۹ درصد و در طرح سوم ۱۷ درصد است. سود انصراف نیز ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

زمان تحویل: زمان تحویل جک S۳ دی ماه ۱۳۹۹ عنوان شده است.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز