شرایط پیش فروش دنا پلاس اعلام شد

لست سکند

پیش فروش بدون قرعه کشی دنا از فردا 6 تیرماه آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو قصد دارد دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را از فردا 6 تیرماه برای متقاضیان ارائه کند که ثبت‌نام این محصولات برای متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

همچنین برای حمایت از خانواده و طرح حمایت از جمعیت، ایران خودرو طرح مشارکت در تولید بدون قرعه‌کشی نیز برای مادرانی که فرزند دوم آن‌ها پس از تاریخ 24 آبان 1400 متولد شده باشد در نظر گرفته است. افرادی که قصد ثبت‌نام در این طرح ایران خودرو را دارند در تاریخ معین شده می‌توانند به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند که از آنجا به صورت مستقیم به سایت ایران‌خودرو ارجاع خواهند شد.

متقاضیان ثبت‌نام دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی که کلاس خودرو آن 704 است باید 144 میلیون و 500 هزارتومان به صورت علی‌الحساب بپردازند. این محصول ایران خودرو که تاریخ تحویل آن مهر الی اسفند 1402 مشخص شده است در رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اگر فردی قصد دارد در مشارکت تولید دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با کلاس خودرو 707 ثبت‌نام کند باید مبلغی معادل 159 میلیون و 500 هزارتومان جهت پیش‌پرداخت بپردازد. این محصول که در رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد موعد تحویل آن بین مرداد تا اسفند 1402 مشخص شده است.

گفتنی است متقاضیان باید اصل و تصویر گواهینامه خود را هنگام ثبت‌نام ارائه دهند. سود مشارکت برای این طرح 6 درصد و سود انصراف 3 درصد اعلام شده است.

لازم به ذکر است که ایران خودرو همچنین دو محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک را نیز در این طرح ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز