شرایط ویژه برای فروش خودرو چینی

خودروهای چینی در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با اینکه کیفیت این خودروها با بقیه خودروهای وارداتی بسیار متفاوت است، اما به دلیل قیمت مناسبی که دارند، وضعیت خوبی در بازار خودرو ایران دارند.

به گزارش کاماپرس،تحریمها و ممنوعیت واردات خودروهای خارجی این فرصت را به خودروهای چینی داد تا در زمانی که قیمت خودروهایی مثل لکسوس، بنز، هیوندا و تویوتا میلیاردی شد و سر به فلک کشید، با قیمت مناسب دل خریداران خودرو را به دست بیاورند.

جک S3 یکی از خودروهای چینی پرطرفدار در بازار ایران است که توسط کرمان موتور عرضه می شود. کرمان موتور از امروز 30 فروردین ماه شرایط جدیدی برای فروش نقدی و اقساطی این خودرو اعلام کرده است.

در این فروش ویژه قیمت جک S3 برای فروش نقدی 509 میلیون تومان اعلام شده است. زمان ثبت نام برای این فروش ویژه نقد و اقساط از امروز شروع شده و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

آریاک سفر

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

طبق اعلام کرمان موتور، برای خرید این خودرو شرایط فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۲۵۰ میلیون تومانی این خودور با به صورت اقساطی خریداری کنند و اقساط را به صورت 12، 24 و 36 ماهه بپردازند. لازم به ذکر است با خرید اقساطی، سند تا پایان پرداخت اقساط به صورت رهن نزد شرکت کرمان موتور باقی می ماند.

گفتنی است جک S3 در این شرایط فروش فقط در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده و در 45 روز کاری تحویل داده می شود. این تاریخ تحویل برای خرید نقدی و اقساط یکی است و خریداران بعد از طی کردن مرحل ثبت نام و واریز پول بعد از ۴۵ روز خودرو خود را تحویل می گیرند.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز