شرایط وام نقدی 100 میلیون تومانی طرح حامی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان، به ویژه گندم کاران، وام نقدی 100 میلیونی را تحت عنوان «طرح حامی گندم» اعطا می‌کند. این وام متخص گروه کشاورزان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طرح حامی گندم برای آن دسته از کشاورزانی که در یکی از شعب بانک کشاورزی، سپرده کوتاه مدت عادی دارند و گندم کار هستند، تدارک دیده شده است. این وام با سود 10 درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود و نیازمند ایجاد میانگین حساب کافی است. حداقل میانگین حساب برای دریافت این وام 2 ماه بوده  و تا 6 ماه هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از پرداخت این وام سپرده افراد نزد بانک مسدود خواهد شد و وام گیرندگان حق استفاده از آن را ندارند. اعطای این وام به ارائه ضامن رسمی هم احتیاج دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دیگر شرایط وام نقدی 100 میلیون تومانی

متقاضیان در هنگام اقدام برای دریافت وام باید هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را به بانک بپردازند. افراد که برای این تسهیلات درخواست می‌کنند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

آریاک سفر

میزان اقساط این وام، در صورت پرداخت حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، 4 میلیون و 619 هزار و 493 تومان خواهد بود.

مختصری از بانک کشاورزی

بانک کشاورزی بیست و یکم خردادماه سال 1312 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر خدمات بانکی این مجموعه در هزار و 817 شعبه ارائه می‌شود. این بانک دارای 50 شعبه تخصصی در زمینه ارزی و بین المللی است. باشگاه مشتریان بانک کشاورزی، یکی از وبسایت‌های فعال است که همواره برای تشویق گروه‌های مختلف مردمی برای بهره گیری از خدمات مجاز بانکی و قدردانی از مشتریان وفادار، طرح‌ها و مسابقات و همچنین تخفیف‌ خدمات متنوعی را در نظر می‌گیرد. این بانک به حوزه کودک و آشنایی آن‌ها با خدمات بانکی هم اهمیت می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط وام نقدی 100 میلیون تومانی طرح حامی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

  1. مقروض گفته:

    سلام
    جدیدا بانکها خیلی مسخره شدن ۱۰۰ میلیون وام میخوان بدن ۵۰ میلیون باید بخوابه بلوکه بشه تا مثلا همین دو سال بعد وام گیرنده از سه سوراخ گزیده میشه ۱) ۵۰ میلیون خودش بدون سود بلوکه میشه ۲)سود ۱۰۰ میلیون رو ازش میگیرن در صورتی که ۵۰ میلیون دادن ۳)این چند ماهی هم که پول میخواب تو حساب اونم در اضای هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز