شرایط مهاجرت به نروژ + معرفی بهترین روش‌ها

مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌تواند افراد را از شرایط زندگی مساعدتر و وضعیت رفاهی بهتری بهره مند کند. به همین دلیل سالیانه بسیاری از دانشجویان و کارمندان ایرانی برای دریافت ویزای تحصیلی و کاری کشورهای اروپایی اقدام می‌کنند. نروژ یکی از این مقصدها است. شرایط زندگی و آموزشی مناسب این منطقه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی باعث شده تا مهاجرت به نروژ از سمت ایران زیاد باشد. در حال حاضر دریافت ویزای تحصیلی نروژ ، کاری یا سرمایه گذاری در این کشور بسیار مورد توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نروژ کشوری سوسیالیستی محسوب نمی‌شود و جزو اتحادیه اروپا نیست. اما این کشور کوهستانی در حوزه شنگن قرار دارد. افراد از طریق خرید ملک نمی‌توانند اقامت نروژ را دریافت کنند، بنابراین بهتر است از دیگر روش‌ها برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند. مشاغل این کشور بسیار پردرآمد هستند و افرادی که قصد مهاجرت به نروژ را دارند از این طریق هم امکان دریافت اقامت را دارند. مهاجرت به نروژ از طریق دریافت ویزای تحصیلی نروژ ، سرمایه گذاری، ویزای ازدواج و نامزدی، سرمایه گذاری و پناهندگی انجام می‌شود. در ادامه روش‌های پرطرفدار مهاجرت به نروژ معرفی خواهند شد؛

ویزای تحصیلی نروژ

نروژ یکی از کشورهای مورد توجه دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی است، زیرا از لحاظ هزینه تحصیلی هم ردیف کشور آلمان محسوب می‌شود. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی نروژ معال 35 تا 75 دلار است که پایین‌ترین نرخ در کل اتحادیه اروپا است. دانشگاه معروفی مانند اسلو در این کشور قرار دارد. دانشگاه‌های مختلف نروژ برای کاهش هزینه زندگی دانشجویان، بورسیه‌های متعددی ارائه می‌دهند. افراد بعد از تحصیل در دانشگاه‌های این کشور به راحتی امکان ورود به بازار کار و تبدیل ویزا را خواهند داشت. تعداد زیادی از دانشگاه‌های این کشور انگلیسی زبان هستند و افراد به راحتی امکان تحصیل در این دانشگاه‌ها را نیز دارند.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که دانشجویان از قبل شروع تحصیل، هزینه‌های زندگی خود را باید پرداخت کرده و تمکن مالی لازم داشته باشند تا بتوانند ویزای تحصیلی نروژ را بگیرند.

دانشجویان مهندسی و حوزه نفت و گاز به راحتی امکان زندگی در نروژ را دارند چون رشته‌های این شاخه دانشگاهی در نروژ مورد توجه بوده و بازار کار خوبی دارند. براساس قانون کشور نروژ، دانشجویان به صورت هفتگی امکان 20 ساعت کار برای کسب مخارج زندگی را خواهند داشت.

افرادی که خواهان دریافت ویزای تحصیلی نروژ هستند باید تمامی مدارک هویتی، ترجمه مدرک تحصیلی، مدرک زبان مورد درخواست دانشگاه، تمکن مالی 12 هزار یورویی، نامه پذیرش، انگیزنامه تحصیلی، فرم‌های پرشده مصاحبه سفارت و هزینه مصاحبه را داشته باشند.

دریافت ویزای کاری نروژ

نروژ در حوزه‌های مختلف به خصوص نفت و گاز رونق زیادی دارد، بنابراین افرادی که خواهان مهاجرت به نروژ هستند و در این زمینه تخصص دارند، راحت‌تر از بقیه گروه‌ها، کار پیدا خواهند کرد. متوسط درآمد شاغلان نروژ 4 هزار و 900 یورو است که از دیگر کشورها مثل آلمان و فرانسه بالاتر است. افرادی که قصد مهاجرت کاری به نروژ را دارند باید دعوت کارفرما را داشته باشند. سایت‌هایی مثل گلس در، اکسپکت و … می‌توانند در خصوص کاریابی برای متقاضیان مهاجرت به نروژ مفید باشند.

مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری

نروژ در زمینه انرژی پاک و جایگزین سوخت‌های فسیلی بسیار کاربردی است و به همین دلیل سرمایه گذاری در این حوزه هم مورد توجه دولت آن قرار دارد. بنابراین افرادی که مایل به سرمایه گذاری در نروژ هستند باید به این بخش‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. اکنون پنج حوزه تولید برق، کشتیرانی، شیلات، آب شیرین و پتروشیمی نفت و گاز برای دولت نروژ بسیار مهم است. براساس اطلاعات سایت‌های مختلف، افراد با سرمایه 500 هزار یورویی در زمینه انرژی خورشیدی و 1 میلیون یورویی در زمینه خودروهای الکتریکی، می‌توانند ویزای کشور نروژ را دریافت کنند.

چرا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت؟

راه معمول و مناسب برای مهاجرت به نروژ، اخذ ویزای تحصیلی نروژ است. اما دریافت این ویزا ریزه کاری زیادی داشته و بهتر است به افراد متخصص برای دریافت اقامت نروژ مراجعه کرد. این روزها بازار کلاهبرداری درخصوص اخذ اقامت کشورهای مختلف داغ است. اما نهادهای قانونی و دارای مجوز با اخذ هزینه مناسب و ارائه تضمین کافی به متقاضیان مهاجرت به نروژ یا کشورهای دیگر کمک می‌کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از مراکز مجاز و البته خبره در اخذ ویزای کشورهای پرطرفدار است که تاکنون 90 درصد پرونده‌های مهاجرتی را با موفقیت به پایان رسانده است.

این موسسه بین المللی تحت نظر وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری مرکز فعالیت دارد و مشاوران آن با توجه به سوابق و تمکن مالی متقاضیان، بهترین گزینه مهاجرتی را معرفی می‌کنند. موسسه سفیران سروش سعادت در نظر دارد تا دفاتر فعال خود را در اروپا و کانادا راه اندازی کرده و به هموطنان بهتر خدمت رسانی کند.

افرادی که قصد مهاجرت به نروژ را دارند، به راحتی از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانند بهترین روش اخذ ویزای نروژ را برای خود بشناسند و برای این امر اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز