شرایط فروش نقدی ریسپکت بهمن موتور

لست سکند

بهمن موتور پیش ثبت نام فروش نقدی ریسپکت را از سه‌شنبه اول آذرماه آغاز کرده و این طرح تا جمعه چهار آذرماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح فروش نقدی خودرو جدید بهمن موتور، ریسپکت، برای سه گروه متقاضی عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی از فردا اول آذرماه آغاز شد.

در این طرح فروش نقدی، ریسپکت با قیمت 737 میلیون تومان در رنگ‌های مشکی و سفید برای متقاضیان عرضه شده که موعد تحویل آن 30 روز کاری اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات ریسپکت بهمن موتور

خودرو ریسپکت به موتور 1500 سی‌سی توربوشارژ مجهز شده که 154 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر با 230 نیوتن‌متر تولید می‌کند که به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک انتقال داده می‌‎شود. سیستم تعلیق جلو این محصول مک فرسون و سیستم تعلیق عقب آن از نوع مستقل چند میله‌ای است که به رینگ آلومینیومی مجهز شده و فرمان برقی دارد.

از قابلیت‌های این خودرو جدید بهمن موتور می‌توان به هشدار دهنده باز بودن کمربند راننده، قفل ایمنی کودک، 2 کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، 2 عدد کیسه هوای پرده‌ای، 2 کیسه هوا جانبی، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها، سیستم ضدسرقت خودرو، سیستم ایمنی تشخیص مانع شیشه بالابر، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دورربین 360 درجه، 6 عدد اسپیکر، چراغ‌های مه‌شکن، سانروف، روکش صندلی چرمی و… اشاره کرد.

متقاضیان خرید این محصول جدید بهمن موتور می‌توانند به سایت فروش این شرکت مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز