شرایط زندگی در قبرس شمالی برای ایرانی ها

امروزه بسیاری از خانواده‌ها برای بهبود استانداردهای زندگی خود و فرزندانشان اقدام به مهاجرت می‌کنند؛ زندگی در قبرس با توجه به مزایای بی‌شمار این کشور، یکی از گزینه‌های آسان و کم دردسر برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موقعیت منحصر به فرد قبرس شمالی از نظر جغرافیایی همراه با مزایای دیگر این کشور از جمله ارشد اقتصادی بالا، سطح امنیت و سلامت بالا، هزینه‌های پایین زندگی و مالیات پایین، این کشور را به سرزمین رویاها تبدیل کرده است. ضمن این‌که قبرس شمالی در حال حاضر از نظر سرمایه‌گذاری و خرید املاک، بهشت سرمایه‌گذارها محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و تجربه زندگی در قبرس می‌پردازد؛

موقعیت جغرافیایی قبرس شمالی

قبرس شمالی از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی دریای مدیترانه واقع شده و به مروارید دریای مدیترانه شهرت معروف است. این جزیره در موقعیتی فوق‌العاده و در قلب گهواره تمدن اروپا در همسایگی دو کشور توریستی و توسعه یافته ترکیه و یونان قرار دارد.

آریاک سفر

قبرس شمالی علاوه بر موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد، دارای مزایای بسیار دیگری برای اقامت و زندگی است که در ادامه بررسی شده است.

قبرس شمالی، بهترین نقطه برای سرمایه گذاری

یکی از مهم‌ترین مزایای زندگی در قبرس شمالی ، امکان سرمایه‌گذاری راحت و پرسود در این کشور است. برخورداری این جزیره از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بی‌شمار و همچنین مهمان‌نوازی در این کشور را به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. حضور گسترده گردشگران در این کشور، بازار سرمایه‌گذاری در قبرس در ساخت انواع هتل و مراکز تفریحی از جمله کازینوها را گرم کرده است.

از دیگر مزایای قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاران قوانین مالی نسبتا آسان، مالیات پایین، خرید و فروش ملک و خانه به پوند انگلستان و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که مشهور نبودن قبرس شمالی سبب شده تا سرمایه گذاری در این کشور در مقایسه با دیگر کشورها بسیار راحت‌تر و ارزان‌تر باشد.

فرصت‌های شغلی در قبرس شمالی

قبرس شمالی با برخورداری از اقتصاد رو به رشد و قوانین مهاجرتی منعطفی که دارد، از تمامی افراد با تخصص‌ و تجربه‌ در حوزه‌های گوناگون حمایت می‌کند. ضمن این‌که توریستی بودن این کشور خود سبب به وجود آمدن صدها فرصت شغلی در قبرس شده است. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به امور صرافی، هتلداری، رستوران و بار، فعالیت‌های مالی، صادرات و واردات و دفاتر خدمات جهانگردی اشاره کرد.

هزینه زندگی در قبرس شمالی

مجموع هزینه‌ها و مخارج لازم برای زندگی در قبرس شمالی به عوامل متعددی از جمله سبک زندگی هر فرد و انتظارات او بستگی دارد. اما به‌طور کلی با توجه به این‌که مخارج و هزینه‌ها در قبرس شمالی با لیر ترکیه صورت می‌گیرد، این کشور به عنوان یکی از کشورهای نسبتا ارزان برای زندگی محسوب می‌شود. هزینه متوسط یک خانوادر در قبرس شمالی نسبت به ایران تنها حدود 10 تا 15 درصد بیشتر است. این مقدار هزینه همراه با میزان حقوق دریافتی در این کشور، سبب شده تا قبرس شمالی به یکی از مقاصد محبوب مهاجرت بین ایرانیان باشد.

حداقل حقوق دریافتی هر خانواده براساس قانون کار در قبرس شمالی به میزان 7500 لیر ترکیه است که در صورت داشتن مسکن و نداشتن قسط، برای یک برخورداری از یک زندگی متوسط کفایت می‌کند.

مزایای زندگی در قبرس شمالی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های زندگی در قبرس شمالی به ویژه برای خانواده‌هایی که به قصد تحصیل فرزندان خود در مدارس قبرس اقدام به مهاجرت می‌کنند، سطح امنیت بالای این کشور است. از دیگر مزایای زندگی در قبرس می‌توان به مواردی چون مالیات پایین، عدم آلودگی به علت جمعیت کم این جزیره، بی‌طرفی این کشور و دوری از تنش‌های سیاسی و غیره است.

مجموعه آسمان قبرس

اقدام برای مهاجرت به قبرس و زندگی در این جزیره، دارای چالش‌ها و ریسک‌های متعددی است که با توجه به زمان و هزینه‌ای که برای آن صرف می‌شود، بهتر است با مشورت افراد کاربلد صورت بگیرد.

مجموعه آسمان قبرس، با آگاهی از نیازها و انتظارات مشتریان خود و با برخورداری از تیم کارشناسان متخصص و آشنا با قوانین قبرس شمالی، آن‌ها را در انتخاب بهترین مسیر یاری می‌کند. مجموعه آسمان قبرس خدمات به ارائه خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های گوناگون می‌پردازد؛ این خدمات شامل ارائه راهنمایی و مشاوره کامل خرید ملک، سرمایه‌گذاری، مهاجرت، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس است.

مرتبط با : آسمان قبرس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز