شرایط باز پس گیری اموال مسروقه شعبه دانشگاه بانک ملی اعلام شد

لست سکند

روز گذشته سارقان صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران دستگیر شدند و بر اساس اطلاعیه این مجموعه چگونگی بازگشت اموال مسروقه اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک ملی شعبه دانشگاه اقداماتی را برای اعاده دقیق اموال به صاحبان و دی نفعان مطرح کرده که انجام آن ضرورت دارد. این اطلاعیه به ابهامات کلی مشتریان صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی ایران پاسخ می‌دهد و وضعیت این گروه را تعیین می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بانک ملی قبل از دستگیری سارقان مذکور، برپرداخت 50 درصدی مبلغ خوداظهاری ادعا کرده بود. اما اکنون با پیدا شدن اموال مسروقه، تلاش بانک و مرجع قضایی بر تحویل عین اموال به صاحبان آن است. در حال حاضر اموال مسروقه پیدا شده و قبل از هر اقدامی تطبیق آن با فهرست خوداظهاری صاحبان اموال انجام خواهد شد. سپس طی یک فرآیند منطقی، اموال ذینفعان معلوم و تحویل صاحبان آن می‌شود.

ذی نفعان باید اسناد و مدارک لازم مانند فاکتور خرید یا نشانی دارایی خود و دیگر شواهد و قرائن را به بانک ارائه دهند تا زودتر اموال این افراد تحویل داده شود.

زمان بر بودن فرآیند باز پس گیری اموال مسروقه

این احتمال وجود دارد در فرآیند تشخیص، مقداری از اموال معلوم معین شود و بقیه آن هم به رسیدگی بیشتری نیاز پیدا کند. این امر زمان بر بوده و به نظر آسیب دیدگان باید صبر داشته باشند. در صورت مشخص نشدن تکلیف ادعاها، تکلیف آن‌ها با مراجع قضایی خواهد بود. برای این منظور هم ذی نفعان باید به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که صاحبان اموال باید با نهایت دقت و آرامش لیست اموال مسروقه را تهیه کرده و بدون تنش و تجمع، به مراجع قضایی مربوطه تحویل دهند تا بعدا دچار مشکلی نشوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز