شبکه چاپ ؛ 8 نکته کلیدی که بهتر است بدانید

شبکه چاپ -کاماپرس

«شبکه چاپ» با 5 دهه سابقه فعالیت، مجموعه متنوعی از خدمات طراحی و چاپی را به شرکت‌ها ارایه می‌دهد.

کاماپرس در این مطلب به معرفی مجموعه شبکه چاپ و خدمات آن می‌پردازد:

* خدمات و محصولات شبکه چاپ در گروه‌های طراحی و چاپ اقلام چاپی افست، خدمات تبلیغات بازاریابی، خدمات اداری و مالی، خدمات لیبل و برچسب، جعبه و بسته بندی و خدمات خاص و اختصاصی دسته‌بندی می‌شود.

* این شرکت فعال در صنعت چاپ و تبلیغات دارای دستگاه‌ها متنوعی است. سلفون حرارتی، چاپ افست دو ورقی و جی تی او، لترپرس، طلاکوب، ملخی و جدیدترین دستگاه چاپ هایدلبرگ که برای چاپ افست استفاده می‌شود، از جمله دستگاه‌های موجود در چاپ­خانه شبکه چاپ است.

* آغاز فعالیت شبکه چاپ به سال ۱۳۵۷ برمی‌­گردد. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تهیه فیلم و زینک سنتی و لیتوگرافی با کسب مجوز از اتحادیه لیتوگرافی و چاپ اسکرین آزاد شروع کرد.

آریاک سفر

شبکه چاپ -کاماپرس

* در سال 1382 شرکت شبکه چاپ اقدام به برپایی آتلیه طراحی و گرافیک دیجیتال مبتنی بر چاپ کرد. سپس در سال 1394 طراحی و عکاسی تبلیغاتی را به همراه چاپ افست در دو شعبه مجزا در ظهیرالاسلام راه‌اندازی کرد. سومین شعبه این مجموعه با هدف طراحی جعبه‌های بسته‌بندی در بهار 1400 در همان منطقه افتتاح شد. هم­اکنون بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شبکه چاپ همکاری دارند.

*محصولات و خدمات شرکت شبکه چاپ در کمتر از 72 ساعت به دست مشتریان می‌رسد. امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و غیرحضوری و تنها با فرستادن فایل وجود دارد. هم‌چنین مشتریان می‌توانند قبل از ثبت نهایی سفارش از مشاوران درباره طراحی و چاپ محصول خود مشورت بگیرند و در صورت نیاز بر تمامی مراحل چاپ نظارت داشته باشند.

*شبکه چاپ در آستانه 50 سالگی خود اقدام به افزودن خدمات و بخش­های جدیدی به شرکت خود کرده است. این بخش­ها شامل توسعه محصولات و خدمات جدید، واحد فروش حضوری، واحد پشتیبانی خدمات پس از فروش، توسعه چهارمین انبار مواد اولیه و بخش بسته­بندی و ارسال سراسری است.

* در خرداد امسال مدیران شبکه چاپ در نمایشگاه بین ­المللی چاپ و بسته­ بندی دبی شرکت کردند. در این رویداد نمایشگاهی، بیش از 1000 محصول و راهکار جدید معرفی و آخرین مواد و نوآوری­های صنعت چاپ و بسته‌بندی به نمایش گذاشته شد.

شبکه چاپ -کاماپرس

* از جمله برندهای شاخصی که با شبکه چاپ همکاری کرده‌اند می‌توان به کن، ویتانا، لایکو، کرمان موتور، پارمیدا، مرکز خرید پالادیوم، عطاویچ، سامسونگ، استیل البرز، بیمه سینا، سایپا، مدیران خودرو، ماکسیم، نرمه، بیمه ایران، بیمه کارآفرین و نامی نو اشاره کرد.

* برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شبکه چاپ می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

نویسنده: رضوان شریفلو

انتهای پیام

مرتبط با : شبکه چاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز