شاپکس ؛ اپلیکیشن جامع مدیریت کسب و کار آنلاین

شاپکس ، پلتفرم کاربردی و جامعی است که هر مدیر کسب و کار آنلاینی به آن احتیاج پیدا می‌کند. اغلب صاحبان مشاغل آنلاین به مشکلات فراوانی در خصوص معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان پیدا می‌کنند. خبر خوب این است که Shapex اولین سامانه جامع پست فروشگاهی است که می‌تواند تمام این مشکلات و نیازها را حل کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پست، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این پلتفرم با هدف ساماندهی به لجستیک فروشگاهی و مدیریت سفارشات طراحی شده است و امکان مقایسه قیمت و هزینه ارسال را فراهم می‌کند. در واقع، پلتفرم شاپکس وظیفه دارد تا فرآیند فروش و ارسال را برای فروشگاه‌های آنلاین و اینستاگرامی تسهیل نماید و تجربه بهتری از خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم کند.

شاپکس، بهترین گزینه برای مشاغل اینستاگرامی

بنا بر اعلام شاپکس، با این پلتفرم به راحتی می‌توان مدیریت سفارشات، انبارداری، رهگیری مرسولات، کیف پول و خیلی از امکانات دیگر را انجام داد. این پلتفرم داخلی به صاحبان مشاغل و به خصوص کسب و کارهای اینستاگرامی اجازه می‌دهد تا معرفی جذاب و مناسبی از فروشگاه خود داشته باشند.

در این روزها که هر از چند گاه خبر محدودیت و فیلترینگ اینستاگرام به گوش می‌رسد، شاپکس می‌تواند راه حلی منطقی‌ برای نگرانی مشاغل اینستاگرامی باشد.

آریاک سفر

فضای این پلتفرم شباهت زیادی به اینستاگرام دارد و مدیران می‌توانند با ارائه تصاویر پانوراما و فیلم‌های متنوع، بهترین خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کنند.

شاپکس علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعاتی مانند قیمت و جنس، قابلیت شخصی‌سازی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا جستجو، پیمایش و اسکرول کردن را در هنگام خرید تجربه کنند.

یکی از معضلات فروشندگان آنلاین، پاسخگویی به سوالات مشتریان است. بسیاری از مشتریان خرید اینترنتی به دلیل عدم پاسخگویی مدیران از خرید خود منصرف می‌شوند و از این بابت بسیار ناراضی هستند. با شاپکس، مدیران این امکان را دارند تا در قالب اکسل، سوالات و نظرات مشتریان را دریافت کنند و این مشکل را برای همیشه حل کنند.

صاحبان کسب و کار آنلاین می‌توانند فروشگاه اختصاصی خود را با لینک دلخواه ایجاد کنند و از همه این امکانات بهره‌مند شوند.

خرید امن و راحت با شاپکس

کاربران با رویت نظر سایر مشتریان و رای آنها، خرید بسیار مطمئنی را در این پلتفرم تجربه می‌کنند. همچنین، قابلیت تعامل با دیگر مشتریان علاوه بر بهینه‌سازی فرآیند تولید به تبلیغ فروشگاه مورد نظر هم کمک شایانی می‌کند.

ارائه مشخصات فنی محصولات و خدمات، ارائه فراوانی محصول، مشاهده تصاویر و فیلم‌های مرتبط با محصول همگی دست به دست هم می‌دهند تا مشتری تجربه‌ای مشابه با یک خرید حضوری داشته باشد.

شاپکس با قابلیت مالتی مدیا به مشتری این امکان را می‌دهد تا از درگاه موجود در این پنل، مبلغ خرید خود را پرداخت کند و نگرانی‌ای از این بابت نداشته باشد. مشتریان در شاپکس به انواع سرویس‌های پستی دسترسی دارند و می‌توانند به صرفه‌ترین آنها را انتخاب فرمایند.

این پلتفرم به مشتریان اجازه می‌دهد تا رفتار با مشتری، درصد کالای مرجوعی و سابقه فروش محصولات فروشگاه مورد نظر خود را آنالیز و سپس اقدام به خرید کنند. بنا بر اعلام شاپکس، تعامل اصلی در پلتفرم‌های فروش آنلاین دارای سه محور است: تولید، شخصی سازی و کنترل کیفیت. پلتفرم شاپکس با جانبداری از هر سه محور سعی دارد تا رضایت تولیدکننده و مشتری را با هم جلب کند.

نحوه پیوستن به خانواده شاپکس

صاحبان مشاغل می‌توانند برای ثبت فروشگاه خود بر روی این پلتفرم به سایت شاپکس به آدرس www.shapex.ir مراجعه کنند و با تکمیل فرم مربوطه، فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند. مشتریان نیز با دانلود اپلیکیشن شاپکس از گوگل پلی و کافه بازار می‌توانند به خانواده بزرگ شاپکس بپیوندند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز