شاهین G و کوئیک دو رنگ در پیش فروش سایپا

پیش‌فروش برخی از محصولات سایپا از فردا، دوشنبه اول آذر ماه آغاز می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به تازه‌ترین اخبار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که مایل به شرکت در طرح پیش‌فروش محصولات خودروسازی سایپا هستند، از روز دوشنبه اول آذر به مدت 2 روز به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت این شرکت ثبت‌نام خود را برای محصول موردنظر انجام دهند. قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان حساب می‌شود.

در این دوره از پیش فروش 4 محصول با موعد تحویل خرداد الی شهریور 1401 هستند؛ خودرو شاهین G که برای پیش‌خرید آن باید مبلغی معادل 145 میلیون و ۹35 هزار تومان پرداخت شود. پیش‌پرداخت کوئیک S نیز مبلغی معادل 77 میلیون و چهارصد و 97 هزارتومان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان خودرو کوئیک دو رنگ R نیز باید علی‌الحساب مبلغ 74 میلیون و ۷۰۸ هزار تومان پرداخت کنند. همچنین اگر علاقمند به خودرو کوئیک با گیربکس معمولی هستید، مبلغی که علی‌الحساب برای این خودرو در نظر گرفته شده معادل 70 میلیون و 531 هزارتومان است.

آریاک سفر

البته دو خودرو در طرح پیش‌فروش سایپا در تیر الی شهریور 1401 تحویل داده می‌شود که ساینا S با پیش‌پرداخت 71 میلیون و 268 هزارتومان و همچنین ساینا SE 151 موتور M13 با پیش‌پرداخت 62 میلیون و 500 هزارتومان در این گروه قرار دارند.

از اخبار روز بازار خودرو مطلع شوید:

محصولی که در این پیش‌فروش خودروسازی سایپا در تیر الی مرداد 1401 تحویل داده می‌شود، کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک است که مبلغ پیش‌پرداخت آن 116 میلیون و 644 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نکات مهمی که قبل ثبت‌نام بهتر است بدانید

هر کدملی فقط یکبار می‌تواند ثبت‌نام انجام دهد. افراد بالای 18 سال سن و دارای گواهینامه حداقل پایه سوم می‌توانند با مراجعه به آدرس saipa.iranecar.com در این پیش‌فروش ثبت نام کنند. متقاضیان طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام یا خرید خودوریی از سایپا و ایران‌خودرو انجام نداده باشند.

متقاضیان ثبت نام باید در وارد کردن اطلاعات خود دقیق باشد، چون در هر مرحله اگر اطلاعات اشتباه باشد، ثبت‌نام بی‌اثر خواهد شد. همچنین شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام خود شخص باشد. البته افرادی که پلاک فعال انتظامی دارند، نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

نکات مهم که پس از قرعه‌کشی خودرو باید بدانید

در این طرح امکان انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی امکان‌پذیر نیست. اگر فردی همزمان در قرعه‌کشی ایران‌خودرو نیز انتخاب شود، از لیست متقاضیان سایپا حذف خواهد شد. منتخبان این قرعه‌کشی، باید ظرف 72 ساعت وجه پیش‌پرداخت را واریز کنند تا انتخاب زمان تحویل و رنگ خودرو همچنین نمایندگی میسر شود.

اگر منتخب طی ساعت اعلام شده مبلغ پیش‌پرداخت را واریز نکند، ثبت‌نام او بی‌اثر می‌شود. ضمن اینکه اگر مشتری طی 5 ماه پس از تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی‌های مجاز سایپا مراجعه نکند و پیمایش حداقل 1000 کیلیومتر نداشته باشند، کارت گارانتی محصول باطل می‌شود.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز