شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1401 (گزارش تصویری)

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به صورت همزمان از روز سه‌شنبه 18 بهمن  ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 370 شرکت داخلی فعال در صنعت گردشگری و صنایع وابسته در فضایی به وسعت حدود 67 هزار مترمربع برگزار می‌شود. همچنین در این رویداد بیش از 70 مرکز دارای مجوز گردشگری و سلامت در فضایی بالغ بر 800 مترمربع نمایشگاه حضور دارند.

در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌کنندگان خارجی فعال در این صنعت از کشورهای قطر، عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قراقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا در قالب غرفه‌دار و از کشورهای عمان، روسیه، تاجیکستان، امارات، سوریه، ترکیه، آذربایجان ارمنستان، لبنان، لیبی، الجزایر، چین عراق گرجستان در قالب بازدیدکننده حضور دارند.

آریاک سفر

حضور کاروان خودروهای تاریخی در کنار ون‌های مسافرتی در محوطه نمایشگاه و برگزاری کارگاه‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی و میزگرد از جمله برنامه‌های جانبی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه، 150 مترمربع فضای نمایشگاهی به دانشجویان گردشگری و صنایع دستی اختصاص داده شده است. همچنین به منظور آشنایی با شیوه زندگی و محصولات عشایری، بخشی از فضای نمایشگاه به چادرهای عشایری اختصاص دارد.

علاقه‌­مندان می‌­توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه 21 بهمن ماه 1401 از ساعت 8 الی 15 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

همچنین دوره قبل این نمایشگاه طی بهمن ماه سال گذشته با حضور فعالان صنعت گردشگری از 31 استان کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

آژانس کندو گردشگری خلاق

آژانس هواپیمایی و خدمات مسافرتی کندو گردشگری خلاق مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی، مجری تورهای آذربایجان، ترکیه و گرجستان، فول گارانتی‌کننده هتل‌های زنجیره‌ای تامارا بیزینس در وان و آنتالیا ترکیه است.همچنین خدمات ویزای لهستان، ایتالیا و کانادا را می‌توانید از این مجموعه دریافت کنید.
با تورهای کندو می‌توانید سفرهایی بکر و لذتبخش و متفاوت را تجربه کنید…
آدرس: تهران، صادقیه، ابتدای بزرگراه جناح، خیابان طاهریان، مجتمع رز، پلاک58، طبقه4، واحد12
شماره تماس: 02144003757-09124144003
آژانس کندوانتهای پیام
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز