شام آخر علی انصاریان در آی سی یو + عکس

حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام داغ طرفداران این بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال را تازه کرده است.

به گزارش کاماپرس، حامد اژدری شوهر خواهر مرحوم علی انصاریان هر چند وقت یک بار با انتشار عکس یا استوری به ابهاماتی که درباره مرگ این بازیکن سابق دو تیم استقلال و پرسپولیس و بازیگر سینما و تلویزیون، مطرح می شود، دامن می زند.

اژدری در تازه ترین اقدام خود با انتشار عکسی از غذا خوردن علی انصاریان در آی سی یو نوشته: حال علی انصاریان از ابتدا بد بود و همه می دانستیم که فوت خواهد کرد! فقط نمی دانستیم چرا بدون ماسک و با دست خودش دو پرس غذا می خورد.

اژدری در ادامه نوشته: علی جانم ببخشید. بیش از دو ماه مقاومت کردم تا این عکس را پخش نکنم اما…

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر


انتشار این عکس در استوری اینستاگرام داماد خانواده انصاریان با واکنش زیادی از طرف طرفداران او همراه شده و با دست به دست کردن این عکس از او می خواهند درباره این عکس بیشتر توضیح بدهد. طرفداران علی انصاریان معتقدند هنوز جواب روشنی به عنوان دلیل مرگ بازیکن مورد علاقه اشان نگرفته اند.

علی انصاریان یکی از فوتبالیست‌های باسابقه کشور بود که در دو تیم آبی و قرمز پایتخت بازی کرد و فعالیت‌های دیگری مثل مجری‌گری، بازیگری و خوانندگی را نیز در کارنامه شخصی خود داشت.

این فوتبالیست نام آشنا که سابقه بازی در تیم ملی ایران را هم داشت در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شام آخر علی انصاریان در آی سی یو + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز