شاسی بلند پرطرفدار کره‌ای با ظاهر مدرن‌تر روانه بازار ایران شد

یکی از شرکت های خودروسازی بخش خصوصی در روزهای اخیر یک خودرو شاسی بلند پرطرفدار کره‌ای را با ظاهری امروزی تر و جوان ‌پسندتر به بازار کشورمان روانه کرده است.

به گزارش کاماپرس، بازار خودروهای شاسی بلند در ایران تا مدتها در قبضه کره ای ها و ژاپنی ها بود اما به تدریج سر و کله رقبای چینی هم پیدا شد و گرچه در ابتدا بسیاری از خریداران و متقاضیان به این مهمان های تازه وارد روی خوش نشان نمی دادند، اکنون شاسی بلندهای چینی برای خود جایگاه تثبیت شده ای در بازار پیدا کرده اند.

در میان این شاسی بلندها که برای راهیابی به بازار ایران روش مونتاژ در کشورمان را بهترین راهکار تشخیص داده اند برخی از آنها پرطرفدارتر از سایرین هستند و خودرو بانک خبر داده است که یکی از این شاسی بلندهای پرطرفدار کره ای با ظاهر جذاب تر روانه بازار ایران شده است.

این سایت نوشته است؛ طی روزهای اخیر شاهد تحویل چراغ خاموش و بی هیاهوی خودروی جدید سانگ یانگ رکستون G4 با فیس لیفت 2020 به مشتریان توسط رامک خودرو بوده ایم.

به نوشته خودرو بانک خودروهای مذکور  با فاصله بسیار کم در فضای مجازی آگهی شده اند و برای فروش به نمایشگاه های خودرو رفته اند.

آریاک سفر

سانگ یانگ رکستون G4 فیس لیفت مدل 2020 البته با مدل 99 و 1400 به مشتریان تحویل داده شده و از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدل های قدیمی تر ندارد یعنی با همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 222 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور سر و کار خواهیم داشت.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

تغییرات ظاهری که شاسی بلند کره ای را مدرن تر نشان می دهد

از نظر نمای ظاهری، این شاسی بلند چینی دچار تغییراتی شده است. اگرچه در نمای عقب شاهد هیچ گونه تغییری نیستیم، اما در نمای جلو تفاوت هایی وجود دارد. به طور مثال جلوپنجره کمی بزرگ تر شده و به حالت مشبک درآمده است. طرح گرافیک چراغ ها نیز تغییر نکرده اما یک نوار کرومی کشیده بالای دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده اند. همچنین در سپر جلوی این خودرو نیز تغییرات اندکی دیده می شود که در نهایت چهره و نمای جلوی رکستون G4 را نسبت به گذشته جدی تر و مدرن تر کرده است.

نکته قابل تامل این که سانگ یانگ رکستون G4 در بازار آزاد با قیمت های بالایی آگهی شده و شاهد رنج قیمتی بین 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تا 3 میلیارد تومان برای این خودرو هستیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز