شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد (ویدیو)

بعد از معرفی مرسدس بنز سی کلاس که به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است، اکنون کمپانی مرسدس بنز همان فرایند را بر روی شاسی بلند GLC مدل ۲۰۲۳ انجام داده است. این شاسی بلند از نظر فنی شباهت های زیادی به سدان سی کلاس دارد ولی با مدل قبلی خودش تفاوت های زیادی پیدا کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیروی پیشران مدل GLC300 این شاسی بلند را یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو تأمین می کند که به کمک یک سیستم هیبریدی 48 ولتی می تواند 258 اسب بخار نیرو تولید کند. این مدل به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است و با گیربکس نه سرعته اتوماتیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

در ساخت کابین داخلی مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۳ از موادی بسیار با کیفیت و با طراحی بسیار شیک و مدرن استفاده شده است، غربیلک فرمان نیز جدید است و از دکمه های کنترلی لمسی بهره می برد. از دیگر تجهیزات استاندارد می توان به گرمکن صندلی های جلو به همراه حافظه تنظیمات، نورپردازی مات، درب صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، گرمکن غربیلک فرمان و روکش چرمی اشاره کرد.

آریاک سفر

مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۳ به صورت استاندارد به جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX مجهز است. یک نمایشگر 12.3 اینچی که روی داشبورد تعبیه شده است اطلاعات فنی مهم و اطلاعات مربوط به سرعت را نمایش می دهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز