شاخص کل باز هم امروز در مسیر صعودی قرار گرفت

لست سکند

شاخص کل بورس امروز یک میلیون و 161 هزار و 985 واحد بوده و نسبت به دو روز گذشته 14 هزار و 310 واحد رشد کرد. شاخص کل هم وزن نیز با 206 واحد رشد نسبت به بیست و هفتم خردادماه، روی پله 370 هزار و 795 واحدی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات امروز بازار بورس، 148 هزار و 957 میلیارد ریال اعلام شد. تعداد معاملات نیز 734 هزار و 566 معامله بوده و حجم معاملات امروز نیز در سطح 9/45 میلیارد سهم قرار گرفت. نمادهای «فارس»، «شستا»، «فولاد»، «تاپیکو» و «کگل» بیشترین تاثیر را در شاخص کل امروز داشتند. فارس نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده و در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. تعداد معاملات آن نیز 2 هزار و 763 معامله اعلام شد. بیشترین افزایش قیمت پایانی در بازار بورس امروز مربوط به نمادهای «نوری»، «وتجارت»، «ولکار»، «جم» و «کوثر» بود.

راز آسمان پایتخت

امروز در نشست رئیس سازمان بورس با اعضای شورای بورس، موضوعات و سرفصل‌های مربوط به «بسته سیاستی پشتیبانی و مانع زدایی بازار سرمایه از تولید» و «طرح ارتقای جایگاه و عملکرد بازار سرمایه» ارائه شده و مورد بحث و بررسی اعضای شورای قرار گرفته است. این مسئله به منظور حمایت از بازار سرمایه بیان شد.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز