شاخص کل از ریزش دست بردار نیست!

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته هزرا و 795 واحد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 388 هزار و 937 واحد رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با دیروز 542 واحد کم شد و در محدوده 402 هزار و 482 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری نسبت به روز قبل 143 هزار و 103 میلیارد تومان بیشتر شد. امروز نمادهای «کگل»، «فارس» و «کچاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 236 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساندند. بعد از آن نمادهای «صبا» و «شستا» بیشترین خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کارشناسان بورسی معتقدند که عوامل زیادی روی نزول این بازار موثر بودند. طی چند هفته گذشته سیگنال‌های منفی زیادی به بورس داده شده و این موضوع خروج نقدینگی را بیش از پیش تقویت کرده است. تداوم افت شاخص کل بورس، باعث افزایش ناامیدی و اعتماد سرمایه گذاران این بازار می‌شود. در واقع این موضوع به نوعی سرعت خروج سهامداران را از بورس بیشتر کرده است.

اطلاعات عمومی:

اطلاعات مهم سهم ساروم

شرکت سیمان ارومیه با نماد «ساروم» در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 778 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری سیمان تامین، سهامی عام، سرمایه گذاری ملی ایران، سهامی عام، گروه سرمایه گذاری تدبیر، سیمان فارس و خوزستان، سهامی عام، سیمان داراب یک شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری مشترک پیشتاز عمده سهم ساروم را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز