شاتل‌موبایل سه ساله شد

شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G که با ارائه خدمات منحصر به فرد، سعی خود را در جهت پوشش تمامی نیازهای برای مشترکین خود به کار گرفته است، امروز سه ساله شد.
به گزارش کاماپرس، آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل روز گذشته پیام تبریکی به مناسبت سه‌ساله شدن شاتل موبایل در توییتر خود منتشر کرد. او در این توییت نوشت:
امروز، تولد سه سالگی شاتل موبایل عزیزمونه… سیمکارتی که حالا دیگه به شبکه رادیویی هر سه اپراتور کشور وصله و با تکنولوژی نوآورنه «سیمکارت هوشمند» بر اساس تحلیل موقعیت مشترک؛ به طور خودکار همیشه بهترین شبکه موجود رو انتخاب می‌کنه… شاتل موبایل برای ما تجربه بی نظیری از ساختن بود.
روابط‌عمومی شاتل موبایل نیز در پیامی دیگر خطاب به مخاطبانش اعلام کرد:
امروز سومین سالروز تجاری‌سازی شاتل موبایل و ورود رسمی آن به بازار تلکام کشور است. طی تمام روزهای گذشته شاتل موبایل کوشیده تا به عنوان تنها mvno کشور با هسته شبکه مستقل و اتصال به هر سه شبکه تلفن همراه خدمات و محصولات خود را گسترش داده و با پیاده سازی ایده های خلاقانه ای مثل “سیم کارت هوشمند” تحولی جدید را در بازار تلکام کشور رقم بزند. در طی این مدت اتفاقات زیاد و فراز و فرودهای بسیاری را با هم تجربه کردیم و امروز شاتل موبایل با کمک و همراهی شما قوی تر از گذشته همچنان رو به سوی آینده روشن در حال رشد و حرکت است.
آنچه امروز شاتل‌موبایل است، حاصل عزم و اراده‌ی تک تک اعضای خانواده شاتل موبایل،شاتل و راهبران حوزه تلکام کشور است. همراهی تان را پاس می داریم و امیدواریم با هم و در کنار هم بتوانیم خلاق‌تر و سخت‌کوش‌تر ازهمیشه فردا را بسازیم.
گفتنی است شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل در تاریخ 11 شهریور 96 به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور وارد بازار خدمات ارتباطی همراه شد. بر اساس اعلام سایت شاتل موبایل، این تکنولوژی که بر اساس موقعیت شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک به تحلیل داده‌ها می‌پردازد، به صورت خودکار باکیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.
با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه در کشور، مشترکین شاتل‌موبایل این امکان را یافتند تا در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل ‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های 4G/LTE، 3.75G، 3G و 4.5G کشور را در هر منطقه‌ تجربه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : شاتل موبایل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز