سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین 1401

نمایشگاه کشاورزی-کاماپرس

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده‌­ها، سیستم‌­های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌­ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته از روز 1 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی استان قزوین برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 50 مشارکت‌کننده فعال در این حوزه از 8 استان کشور از جمله استان‌­های زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان و کردستان در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی استان قزوین برگزار می‌­شود. در این رویداد غرفه‌­­داران و گروه‌­های محصول متنوعی در حوزه­‌های نهاده­‌ها، سیستم‌­های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌­ای، پهباد، نهال، کود، بذر، سم و صنایع وابسته جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود شرکت می­‌کنند.

بنا بر اعلام روابط‌­عمومی شرکت نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان قزوین، امسال برای اولین‌بار برگزاری نمایشگاه کشاورزی را در دو مقوله کاملاً تخصصی در بخش ادوات و ماشین‌آلات و هم در بحث بذر، کود و نهاده و سیستم‌های آبیاری برای رفع نیاز بهره‌برداران استان در دستور کار خویش قرار داده است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 1 الی 4 آذر ماه 1401 از ساعت 15 الی 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از این رویداد بازدید کنند.

آریاک سفر

دوازدهمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با حضور 52 شرکت فعال در زمینه کشاورزی، ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری و آبرسانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 3 هزار و 600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز