سیر تکاملی گوشی آیفون تا سال 2022 (ویدیو)

همان طور که می دانید آیفون نام تلفن هوشمندی است که شرکت آمریکایی اپل آن را تولید می کند و با سیستم عامل iOS راه اندازی می شود. نسل اول از گوشی های آیفون در سال 2007 معرفی گردید و از آن زمان به بعد شرکت اپل همه ساله یک مدل جدید از آیفون را معرفی و سیستم عامل iOS را به روزرسانی کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سیر تکاملی این گوشی ها را از سال 2007 تا 2022 نشان می دهد.

به گزارش کاماپرس، اولین آیفون که در سال 2007 توسط استیو جابز، مدیر وقت شرکت اپل، معرفی گردید ترکیبی از سه دستگاه مجزای اپل یعنی آیپاد، گوشی تلفن و یک دستگاه برای اتصال به اینترنت بود. در خلال سال های متوالی این محصول اولیه تکامل پیدا کرد و گوشی های مجهزتری مانند آیفون 3G، آیفون 4، آیفون 4S، آیفون 5 و به همین ترتیب آیفون 13، 13 پرو و 13 پرو مکس روانه بازار شدند که به جرأت می توان گفت سری آیفون 13 قدرتمندترین و پیشرفته ترین سری از گوشی های هوشمند در تاریخ گوشی های اپل است. در گوشی های سری 13، اپل برای نخستین بار از نمایشگر پرو موشن استفاده کرده است، همچنین حسگرهای بزرگتری در این گوشی ها استفاده شده است تا نور بیشتری وارد دوربین شود و کاربر بتواند تصاویر روشن تری ثبت کند.

با نگاه به سیر تکامل گوشی های آیفون، می بینیم که شرکت اپل مسیر دشوار اما موفقی را از نسل اول تا به امروز طی کرده است و با نوآوری های زیاد گوی سبقت را از رقبای سرسخت خودش ربوده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز