سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت

سیروس گرجستانی بازیگر بنام آشنای سینما و تاتر که در سریال های تلویزیونی متعددی نیز در نقش های طنز خوش درخشیده بود امروز در سن ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش کاماپرس، مرحوم گرجستانی از شب گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بوده و بنا به اعلام مهر سیاوش گرجستانی فرزند این هنرمند تائید کرده است که وی صبح امروز دار فانی را وداع گفته است.

گرجستانی برای مردم ایران یادآور سریال های طنز و نقش هایی است که وی عمدتا در این سریال ها به عنوان پدر یک خانواده پرجمعیت و از طبقات محروم اجتماع ایفا می کرد.

از جمله سریال‌های مطرح مرحوم سیروس گرجستانی می‌توان به همکاری‌اش با رضا عطاران در مجموعه «متهم گریخت» و همچنین ایفای نقش در سریال‌های «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد. شایان ذکر است؛ سیروس گرجستانی این شب‌ها سریال «شاهرگ» را که به فضای دهه ۶۰ می‌پردازد روی آنتن دارد.

آریاک سفر

مرحوم سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمدزاده گرجستانی (زاده ۱۳۲۳ بندر انزلی) بود. گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۸ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۲ شروع کرد. وی  25 ساله بود كه به سال 1348 وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستين تئاترش را در (سنگلج) بازي كرد.

پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نامهای «بیست سال انتظار» (۱۳۴۵) و «مأمور دو جانبه» (۱۳۴۵) بازی کرده بود.

کاماپرس درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده محترم گرجستانی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز