رویداد «سکوی پرتاب اینترنت اشیا» برگزار می شود

رویداد سکوی پرتاب اشیا با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های این حوزه در تاریخ 18 اسفند باهمکاری 100 استارتاپ و شناسا برگزار می‌شود و مهلت ارسال طرح در این رویداد تا 29 بهمن 1400 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از 100 استارتاپ، رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری اینترنت اشیا از 18 اسفند با اهدافی همچون شناسایی تیم‌ها، سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها و کسب‌وکار مبتنی بر اشیاه برگزار می‌شود. در این رویداد داوران، راهبران متخصص و سرمایه‌گذاران این حوزه حضور خواهند داشت و تیم‌های استارتاپی علاوه بر رقابت برای جذب سرمایه، امکان مشاروه با راهبران حوزه فعالیت خود و شبکه‌سازی فعالان اکوسیستم نیز دارند. این رویداد حضوری برگزار خواهد شد و نتیجه آن همان روز اعلام می‌شود.

سرمایه‌گذاری در این روند به صورت ثبت‌نام و ارسال طرح سپس غربالگری اولیه توسط کارشناسان شناسا و 100 استارت‌آپ پس ازآن راهبری دیدن آموزش‌های لازم و رفع نیازهای اولیه تیم‌ها، ارائه در حضور داوران و در آخر داوری و سرمایه‌گذاری نهایی است.

آریاک سفر

شرکت در این رویداد به استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های فناور دارای ام‌وی‌پی و بدون ام‌وی‌پی در حوزه اینترنت اشیا توصیه می‌شود و صاحبان طرح و ایده تا 29 بهمن فرصت ثبت‌نام در 100 استارتاپ را دارند.

100 استارت‌آپ پلتفرمی است برای سرمایه‌گذاری، راهبری و پشتیبانی غیرمتمرکز که هدف آن اتصال سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های موفق به استارتاپ‌ها است.

اخبار حوزه فناوری را از دست ندهید:

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز