سکه 450 هزار تومان حباب قیمت دارد

لست سکند

قیمت سکه دوباره افزایش یافت، تا جایی که هر قطعه سکه امامی ۱۲میلیون و ۵۰ هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.حباب سکه هم ۴۵۰هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، بعد از چند هفته ثبات در بازار طلا و سکه در یکی دو روز گذشته بازار وارد یک روند افزایشی شده است. گویا همه چیز زیر سر قیمت اونس جهانی است که از اول هفته تا امروز حدود ۴۲ دلار افزایش داشته است. همین افزایش قیمت باعث روند صعودی قیمت طلا و سکه در بازار ایران شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

نادر بذرافشان دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره عوامل موثر بر افزایش قیمت طلا و سکه توضیح می دهد:« از دو روز پیش تا کنون روند قیمت‌ها در بازار طلا متاثر از رشد ۴۲دلاری اونس جهانی و نرخ ارز صعودی شده به طوریکه سکه ۲۵۰هزار و طلا حدود ۴۵هزار تومان گران شده است.

در سالی که گذشت اونس جهانی حدود ۶۰۰دلار نوسان داشته که طی ده سال گذشته بی‌سابقه بوده؛ طلای جهانی در ماه آگوست به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۰۷۳دلار و در اوایل مارس به ۱۴۷۲دلار سقوط کرد که این نوسان بالا در قیمت طلای داخلی هم به شدت تاثیرگذار بود.»

راز آسمان پایتخت

طلا و سکه گران تر می شود

بذرافشان از گران تر شدن طلا و سکه در چند ماه آینده خبر می دهد. او در این باره می گوید:« هر خبر مثبت و منفی در سطح جهانی می‌تواند قیمت اونس طلا را بالا و پایین کند، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که طی ماه‌های آینده ارزش اونس به ۲۰۰۰دلار خواهد رسید و این افزایش، قیمت طلا و سکه را هم تحت تاثیر قرار می دهد.»

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱ دی ماه

تا ساعت ۱۳ امروز بهای هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۹۹هزار و هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۱۹۵هزار تومان رسید.
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۲میلیون و ۵۰ هزارتومتم و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید و حباب سکه هم ۴۵۰هزار تومان است.
نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزارتومان، ربع سکه چهار میلیون و ۳۴۰هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار  طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز